בעימותים באשדוד: שוטר הניף ילד חרדי באוויר והשליך לקרקע • צפו

מאז שעות הבוקר מתעמתים אנשי 'הפלג הירושלמי' עם כוחות המשטרה באשדוד - וחוסמים כבישים • במשטרה מתרצים: "הילדים, שנשלחו אל החזית שוב ושוב, התעמתו עם השוטרים במטרה ליצור פרובוקציה"
חיים טוויל
י"א שבט התשפ"א / 24.01.2021 13:33

מאז שעות הבוקר מתעמתים אנשי ‘הפלג הירושלמי’ עם כוחות המשטרה שהגיעו אל מתחם ישיבת גרודנא של הפלג  באשדוד, על מנת לחסום את פתיחת התלמוד תורה.

די להשתחצן, תתחיל לעשות כסף. פשוט תעקוב אחרי ההצעות!

לאורך העימותים נפצעו 13 שוטרים. כוחות המשטרה עצרו / עיכבו לחקירה 15 מפרי הסדר, שזוהו כמי שחסמו צירי תנועה, התעמתו והסיתו אחרים להתעמת השוטרים.

בתיעוד מהאירועים סמוך לישיבה נראה שוטר מניף ילד ומשליך אותו פעמיים.

במשטרה הגיבו על האירוע ל’כאן חדשות’: “משעות הבוקר פעלו הכוחות במוסד באשדוד, לאחר שפעם אחר פעם המשיך את לימודיו בניגוד להנחיות, על אף האכיפה שנערכה במקום כמעט מדי יום. הבוקר הגיעו למקום מאות אנשים ובהם קטינים, שהפרו את הסדר, התעמתו עם השוטרים ופצעו ארבעה מהם, וניסו בכוח לפרוץ פנימה אל מתחם המוסד. כפי שניתן לראות בתיעוד, הילדים, שככל נראה נשלחו אל החזית שוב ושוב, התעמתו עם השוטרים במטרה ליצור פרובוקציה. המשטרה תמשיך לממש את אחריותה באכיפת התקנות ככל שתידרש”.

בהמשך עברו המפגינים אל צומת בני ברית והפלמ”ח באשדוד וחסמו אותו. כוחות משטרה פועלים על מנת לפנות את מפרי הסדר שמשבשים את התנועה במקום, ולהשיבה לסדרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות