בית הרבי מויזניץ: “דבריו באו לבטא כאב רב, מורה לשמור על ההנחיות”

אחרי שהרבי מויזניץ הורה בסעודה שלישית לפתוח את כל תלמודי התורה ומוסדות החינוך - מבהירים מבית האדמו"ר: "באו לבטא כאב רב על שממשיכים בפעילות מקומות רבים שהוגדרו כחיוניים, אבל הורו לסגור לימוד תורה לתינוקות של בית רבן שהעולם מתקיים בהבל פיהם"
יוסף גרינבוים
י"א שבט התשפ"א / 24.01.2021 00:00

אחרי שהרבי מויזניץ הורה בסעודה שלישית לפתוח את כל תלמודי התורה ומוסדות החינוך, לצד הוראה ש”לא להיכנס עם המשטרה לתגרה, לא לצעוק נאצי ולא להתגרות, אך למי שיש בעיה שיפנה אלי” – וגרר מתקפות מצד פוליטיקאים חילונים ואוימים מצד המשטרה, הערב (מוצאי שבת) מנסים בחצר ויז’ניץ להוריד את הלהבות ומבהירים כי הודיע כמה פעמים כי יש לשמור על ההנחיות ורק ביטא כאב.

די להשתחצן, תתחיל לעשות כסף. פשוט תעקוב אחרי ההצעות!

מבית האדמו”ר מויז’ניץ נמסר: “כפי שהודיע מרן האדמו”ר שליט”א כמה פעמים, יש לשמור על הוראות הרפואה, מפאת סכנת הנגיף המשתולל בחוצות מסוגים שונים, ולהקפיד שלא יזיקו לאחרים בשום צורה, וכן בצורך להתחסן מפני הנגיף כדברי הרופאים”.

לפי ההודעה, “דברי האדמו”ר שליט”א בסעודה שלישית באו לבטא כאב רב על אשר מצאו לנכון להמשיך בפעילות מקומות רבים שהוגדרו כחיוניים משום מה, ולעומת זאת הורו לסגור מוסדות החינוך ללימוד תורה לתינוקות של בית רבן שהעולם מתקיים בהבל פיהם”.

מבית האדמו”ר הדגישו: “נחזור ונדגיש את דברי תורתנו הקדושה ‘ונשמרתם מאד לנפשותיכם’ ואין בכך כל שינוי”.

דבריו של האדמו”ר לא יפרסמו ב’המודיע’ מחר.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חיחיחי
    24/01/2021 00:50
    חחחח
  1. חחח

  2. הציבור החרדי יצטרך חשבון נפש נוקב על כל ההשתלשלות מתחילת הקורונה שהביאה בחורים להכות שוטרים.
    24/01/2021 00:55
    אברהם
  3. תנו רבנן כשחלה רבי יוסי בן קיסמא הלך רבי חנינא בן תרדיון לבקרו אמר לו חנינא אחי אחי אי אתה יודע שאומה זו מן השמים המליכוה שהחריבה את ביתו ושרפה את היכלו והרגה את חסידיו ואבדה את טוביו ועדיין היא קיימת ואני שמעתי עליך שאתה יושב ועוסק בתורה [ומקהיל קהלות ברבים] וספר מונח לך בחיקך
    אמר לו מן השמים ירחמו אמר לו אני אומר לך דברים של טעם ואתה אומר לי מן השמים ירחמו תמה אני אם לא ישרפו אותך ואת ספר תורה באש