פשע נבזי, נבלים ברשות התורה: מי גינה הכי חזק את תקיפת הבלשים?

השר לביטחון פנים הגיב על התקיפה הברוטלית של השוטרים בבני ברק בידי בחורים מחסידות ויז'ניץ-מרכז: "האלימות הפרועה שראינו הערב בבני ברק, לא תעבור בשקט" • פינדרוס: "חובה להוקיע ולגנות את חילול שם שמיים שראינו הערב"
אריה ריבקינד
ט' שבט התשפ"א / 21.01.2021 23:08

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה הגיב הערב (חמישי) על תקיפת השוטרים בבני ברק בידי בחורים מחסידות ויז’ניץ-מרכז – והבטיח תגובה חריפה.

די להשתחצן, תתחיל לעשות כסף. פשוט תעקוב אחרי ההצעות!

“האלימות הפרועה שראינו הערב בבני ברק היא פשע נבזי וחילול השם בידי נבלים ברשות התורה”, אמר השר. “היא לא תעבור בשקט. התגובה בוא תבוא, ומהר”.

אוחנה הדגיש: ”מגבה ומחזק את השוטרות השוטרים הנושאים על גבם את המשימה הקשה וכפויית הטובה של המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, אכיפת החוק והסדר, והמלחמה בטרור ובפשיעה”.

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם גם הוא הודעת גינוי: “אני מגנה בכל תוקף את האלימות כלפי כוחות משטרת ישראל שפעלו בבני ברק ומחזק את ידי גורמי האכיפה שדואגים לשמור על תקנות משרד הבריאות שמצילות חיים.

“אנו נפעל ביד קשה נגד מפרי החוק, בראש ובראשונה נגד מי שהרים את ידו נגד השוטרות והשוטרים שלנו. אני קורא לכל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל – שימרו על ההנחיות!”

יו”ר סיעת יהדות התורה ח”כ יצחק פינדרוס: “כמי שנלחם באלימות המשטרתית חובה הערב לומר בקול ברור – אלימות היא לא דרך התורה. חובה להוקיע ולגנות את חילול שם שמיים שראינו הערב”.

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, הגיב להתפרעות החמורה בבני ברק: ”הלינץ’ הערב בבני ברק הוא חציית כל הקווים האדומים. לא מדובר בסתם התפרעות אלא מדובר בטרור מן הסוג החדש והטיפול חייב להיות בהתאם.

”יש לסגור את העיר לנכנסים ויוצאים עד שכל פראי האדם שהיו שותפים לו יתפסו ויענשו בחומרה. לא נקבל מצב של מדינה בתוך מדינה”.

השרה עומר ינקלביץ’: “תמונות האלימות הקשות כנגד שוטרים הערב בבני ברק מזעזעות. השוטרים הללו עושים עבודת קודש באכיפת הנחיות מצילות חיים, ומגיעה להם הוקרה על פעילותם. חובה למצות את מלוא חומרת הדין עם הפושעים שהרימו יד על שוטרים”.

סגן השר לבטחון פנים, ח”כ גדי יברקן, על האלימות הקשה הערב בבני ברק: “אפס סבלנות כלפי קומץ פראי האדם שתקפו הערב באלימות קשה בלשי משטרה בבני ברק.

“נשים את ידינו במהרה על המופקרים, בני הבליעל, והם יתנו את הדין על מעשיהם. אין בין קומץ הבריונים האנרכיסטים האלה לתורת ישראל דבר וחצי דבר, והם אינם מייצגים כמובן את מרבית הציבור החרדי שומר החוק”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הציבור החרדי יצטרך חשבון נפש נוקב על כל ההשתלשלות מתחילת הקורונה שהביאה בחורים להכות שוטרים.
    22/01/2021 01:30
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. בוקר טוב.
    ההסתה נגד השוטרים עובדת חזק מאוד. אחר כך נבכה על מלחמת אחים