מה זה סכין סנטוקו? • כל מה שצריך לדעת על המוצר שכדאי שיהיה במטבח

הסכין מוצעת במגוון רחב של דגמים הנבדלים זה מזה באורכו של הלהב, בגובהו, עוביו, מידת שינון השיניים, זווית הסיום של הלהב והמרקם של משטח הלהב • רכישה של הסכין באמצעות האינטרנט, תאפשר לכם גם להיחשף למגוון רחב של דגמים ומותגים
תוכן שיווקי
י"ב שבט התשפ"א / 25.01.2021 01:09

אתם אולי לא יודעים את זה, אבל סכין שף הוא מוצר מקצועי שאפשר לבחון אותו על פי שורה של פרמטרים, שכל אחד מהם משפיע על חוויית העבודה איתו.

אורך הסכין, עובי הסכין, המרקם של משטח המתכת, זווית הקצה החיצוני של הסכין, גודל הידית, גובה מתכת החיתוך, סוג המתכת ומידת החיסום שלה – כל אלה משפיעים על חוויית העבודה עם הסכין וכל אלה גם מייעדים את הסכין לשימושים שונים במטבח.

אם אתם מחפשים סכין שף איכותית לבשלן הביתי, סכין סנטוקו הפופולארית יכולה להיות הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

מה זה סכין סנטוקו?

סכין סנטוקו היא סכין שמקורה ביפן ושמה מעיד בעיקר על הוורסטיליות הגבוהה שלה בתור סכין שף לבשלן הביתי.

באמצעות הסכין ניתן לבצע חיתוך של מגוון רכיבים לרבות בשר, דגים וירקות וכן להיעזר בה למגוון משימות כמו חיתוך, קיצוץ או חיתוך לקוביות.

הסכין מוצעת במגוון רחב של דגמים הנבדלים זה מזה באורכו של הלהב, בגובהו, עוביו, מידת שינון השיניים, זווית הסיום של הלהב והמרקם של משטח הלהב.

מגוון הדגמים משתקף גם דרך מגוון המחירים בהם ניתן להזמין את הסכין ולכן כדאי לבחון תחילה מהו דגם הסכין המתאים לכם ביותר לפני שאתם בוחרים דגם יקר שאולי אינכם באמת זקוקים לו.

היכן אפשר לקנות סכיני סנטוקו?

כאמור, סכין סנטוקו היא סכין ורסטילית למגוון שימושים במטבח ולכן מיוצרת על ידי שורה של מותגים מקומיים ובינלאומיים מובילים יותר ומובילים פחות.

את הסכין תוכלו לקנות בכל חנות המציעה כלי מטבח ברמת ציוד שף ובמגוון רמות של איכות. מאחר וסוג זה של סכין מיועד לשרת אתכם במגוון רחב של משימות בישול, חשוב שבבחירת הסכין המתאימה לכם, תתמקדו במותגים שאתם מכירים וסומכים על האיכות שהם מציעים לאורך זמן.

להגדלה – לחצו על התמונה

לרוב, בחירה נכונה של החנות בה אתם קונים את הסכין, תוביל גם לבחירה נכונה של הסכין עצמה מתוך מבחר גדול של אפשרויות בסטנדרטים גבוהים של איכות.

כמה עולה הסכין?

ובכן, סכין סנטוקו היא לא סכין זולה אבל גם לא יקרה במיוחד. העלות של סכין אחת נעה בדרך כלל סביב 300 עד 400 שקלים והמחיר יכול לעבור גם את 1,000 שקלים בדגמים מסוימים של מותגים מובחרים.

יחד עם זאת, כשאתם יוצאים למשימה של רכישת סכין שף למטבח, חשוב שתגיעו למשימה עם המוכנות הפנימית להשקיע את סכום הכסף הראוי, שעל בסיסו תוכלו לאחר מכן להבטיח לעצמכם את חוויית הבישול המהנה כל כך באמצעות סכיני שף מסוג סנטוקו.

רכישה של הסכין באמצעות האינטרנט, תאפשר לכם גם להיחשף למגוון רחב של דגמים ומותגים וגם לבצע השוואת מחירים בצורה נוחה וזה עוד לפני שדיברנו על כך שהסכין נשלחת אליכם במשלוח מהיר עד פתח הבית עם אפשרות החזרה והחלפה על פי הצורך.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ממליץ על yaxell dragon fire , סגסוגת BD1N
    25/01/2021 06:06
    שף העטלף
  1. האיזון המושלם בין חדות יפנית לחוזק גרמני,חדשנית מאוד,ומשתלמת,
    מעבר לזה , הייתי הולך רק על סכין יפנית איכותית לא רגילה ,
    מסגסוגת:
    Shirogami 2 (White #2) , ZDP-189 , SG2 ,SRS13 , VG10 , Aogami Super,
    אלה הסגסוגות החדות ביותר, להב מושחזת 50/50 , עם הרבה שכבות דמסקוס,
    אומנם צריך ללמוד לעבוד איתה נכון , כי אומנם חדה אבל מאוד שבירה , וגם מאוד יקרות,
    סכינים נוספות שכל מטבח צריך:
    prep knife(enso hd) ,
    paring knife(arcos nitrum)

  2. בנוסף למה שרשמתי , זה לגבי אורך חיים של סכין ג'יוטו וסנטוקו
    25/01/2021 06:10
    שף העטלף
  3. תלמדו להשחיז עם אבנים רטובות יפניות,
    זה ההשחזה הכי טובה
    אלה האבנים הכי משתלמות למשחיז המתחיל:
    Naniwa Chosera 800
    +
    Naniwa Chosera 3000