בגלל הסגר ההדוק? זינוק בעשרות אחוזים בתקיפת ילדים בבני ברק

ארגון 'השומרים' בבני ברק להורי הילדים והילדות בבני ברק: "מקרי תקיפה חמורים מתרחשים בעיר ועלולים להוביל לנזק בלתי הפיך" • המקומות המסוכנים ביותר: גינות, חנויות וחצרות הבתים
חיים טוויל
ח' שבט התשפ"א / 21.01.2021 19:16

בעקבות ביטול הלימודים: בתקופה האחרונה, מאז החל הסגר ההדוק בעקבותיו בוטלו הלימודים במוסדות החינוך בעיר התורה והחסידות, חלה עלייה מדאיגה במקרי התקיפה נגד ילדים וילדות בעיר בני ברק.

די להשתחצן, תתחיל לעשות כסף. פשוט תעקוב אחרי ההצעות!

על פי נתוני ארגון ‘השומרים’, מדובר בעלייה של עשרות אחוזים באירועי תקיפה חמורים שמתבצעים כנגד ילדים בכל הגילאים – לעומת התקופה אשתקד. בארגון ‘השומרים’ מציינים, כי המקומות המסוכנים ביותר הם גינות, חנויות וחצרות הבתים.

על כן, אומרים ראשי ‘השומרים’, יש להימנע לשלוח את הילדים למקומות אלו ללא השגחה.

אנשי חינוך, העובדים בשיתוף פעולה עם הארגון, מטפלים ממש בימים אלו במספר מקרים מזעזעים, ש”אין המקום לפרטם”, כפי הגדרת ‘השומרים’.

בארגון משקיעים משאבים רבים כדי להוביל לתפיסתם של התוקפים, שחלקם נחזים כאנשים נורמטיביים לחלוטין.

גורם בכיר בארגון ‘השומרים’ אמר: “מדובר בפגיעות שעלולות להוביל לנזק בלתי הפיך לילדים. על ההורים להגביר את העירנות ולפקוח עין על הילדים הקטנים. כמובן, שבכל מקרה שבו עולה חשד לתקיפה, יש לפנות באופן מיידי למוקד הארגון לצורך מניעת המקרה הבא”.

באחד התיעודים שהופצו על ידי הארגון ניתן לראות חשוד המשחר לטרף ורודף אחר ילדות בין הבניינים במקום מרכזי בעיר, וזאת במטרה לפגוע בהם. במקרה זה החשוד ביצע בעצמו מעשים חמורים ובאורח נס הילדות נמלטו מהמקום.

מנכ”ל ‘השומרים’, חיים רוטר, מבקש להעביר מסר להורים: “אנו נמצאים בתקופה קשה בה ההורים יושבים בבתים ונותנים לילדיהם לצאת מהבית לבדם ולשחק בגנים ציבוריים, מבלי לקחת בחשבון את הסכנה החמורה שטמונה בכך.

“אנו בארגון השומרים פועלים באופן מאסיבי, גם באמצעים טכנולוגיים, על מנת לשים את ידינו על התוקפים, אבל צריכים גם את הסיוע שלכם – התושבים, תשמרו על ילדיכם, פקחו עיניים על כל חשוד ודווחו מיידית למוקד הארגון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות