אבל בחב”ד: השליח הרב יודי דוקס ז”ל נפטר מסיבוכי הקורונה בגיל 39

יוסף גרינבוים
|
ח' שבט התשפ"א / 21.01.2021 18:26
בניו יורק נפטר היום, בגיל 39,  שליח חב”ד הרב יודי דוקס ז”ל, שנדבק בנגיף הקורונה • מספר חדשים היה מורדם ומונשם, ואחר כך החל להתאושש • לפני חודשיים, אחרי 8 חודשים, הועבר לשיקום, אך לאחרונה חלה הידרדרות במצבו • רעייתו: “הרמתם אותו לגבהים. אנחנו אוהבים אותך יודי”

טרגדיה במשפחת השלוחים של חב”ד:  בניו יורק נפטר, בגיל 39, השליח הרב יודי דוקס ז”ל משכונת פייב טאונס שבניו יורק  – לאחר מאבק של 10 חודשים בסיבוכי נגיף הקורונה.

די להשתחצן, תתחיל לעשות כסף. פשוט תעקוב אחרי ההצעות!

המנוח ז”ל, מנהל ארגון Jnet של המרכז לענייני חינוך של חב”ד,  נדבק בנגיף לפני חג הפסח. במשך מספר חודשים אושפז כשהוא מורדם ומונשם, עד שהתעורר והחל מגלה סימני התאוששות.

לפני כחודשיים, אחרי241 יום בבית חולים, אף שוחרר לשיקום, אך בשבועות האחרונים שוב חלה התדרדרות חמורה במצבו, והבוקר – שעון ניו יורק – הוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה.

מסך, פייסבוק שרה דוקס

הותיר אחריו את רעייתו מרת שרה ו-6 ילדים יתומים – שהגדול שבהם רק בן 13.

רעייתו שרה, שבחודשים האחרונים הפעימה את כל מכריה באמנותה היוקדת, כתבה: “ברוך דיין האמת. יודי כעת מוגן.הרמתם אותו היישר לגבהים הגבוהים ביותר. נראה אותך שוב, יודי. אנחנו אוהבים אותך”.

אחד מעמיתיו במרכז לענייני חינוך, אמר הערב: “יודי היה לוחם. נלחם כמו אריה עד הסוף המר. הכוח והאומץ שלו רתמו אלפים ברחבי העולם לעשיית מעשים טובים. הוא היה דמות מיוחדת”.

ביציאה מבית החולים:

השיבה הביתה: