אבל בחצר ויז’ניץ: החסיד שהידר במצוות השמחה נפטר במונסי

בבית רפואה במונסי נפטר איש השמחה החסיד רבי  שמואל מאיר ז"ל, לאחר שנות ייסורים קשים • היה מקושר לאדמו"רי בית ויזניץ מהם זכה לקירובים והארת פנים מיוחדת
יוסף גרינבוים
ח' שבט התשפ"א / 21.01.2021 01:47

ברוך דיין האמת:  בבית רפואה בעיר מונסי שבמדינת בניו יורק נפטר היום (רביעי), בגיל 78, איש השמחה החסיד רבי  שמואל מאיר ז”ל, לאחר שנות יסורים קשים ומרים, אותם קיבל באהבה ובשמחה.

חושב על קריירה טובה ופרנסה מכובדת? כאן פותחים לך את הדלת

המנול ז”ל זכה לחביבות יתירה אצל האדמו”ר בעל ה’אמרי חיים’ מויזניץ זצ”ל אשר קירב אותו מאוד כל השנים, יחד עם אחיו הרה”ח רבי לייבל ז”ל.

לאחר הסתלקות ה’אמרי חיים’, התקשר בקשר אמיץ אל בנו האדמו”ר בעל ה’ישועות משה’ זצ”ל, אשר גם ממנו זכה לקירבה יתירה. כן זכה להארת פנים מיוחדת אצל האדמו”ר בעל ה’תורת מרדכי’ מויזניץ-מונסי זצ”ל.

עם הסתלקות בעל ה’ישועות משה’ התקשר אל האדמו”ר מויזניץ – שהיה כל חיותו.

מכריו מספרים כי לא עברה חצי שעה בחייו שלא היה מתעניין במהלכה בשלום הרבי, אשר אהבו והעריצו. לפני שנים אחדות, במסגרת ביקור שערך האדמו”ר בארה”ב, הגיע לביקור חולים אצל ר’ שמואל ששכב בבית רפואה. כעבור שעה קלה מהביקור, ר’ שמואל הופיע באירוע שהרבי השתתף בו. לפליאת הנוכחים, הרי לפני שעה שכב במיטתו ואיך כבר יצא – ענה: הרבי העניק לי חיות דקדושה וכעת יש לי כח להמשיך בסדר היום כבימי קדם.

הוא אהב את כל מצוות – ובפרט מצוות שיש בהן שמחה. לכן הידר במיוחד בקישוט סוכתו, ברוב פאר והדר עם קישוטים, כאשר אין ילד מכל שכונת בורו פארק שלא ביקר בסוכתו,

כן אהב מאוד את חג הפורים והיה מהדר בלבושו. כאשר חגג את ימי הפורים בצל רבו האדמו”ר מויזניץ, עלה על השולחן לשמח כאחד מפרחי החסידים, על אף גילו המבוגר.

בתקופה האחרונה נחלש והערב נפטר בבית הרפואה בו שהה בתקופה האחרונה.

הותיר אחריו את בנו, הרה”ח רבי שם טוב מאיר, מחשובי חסידי ויזניץ באשדוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות