שיטות ליישום שליכט צבעוני לבית פרטי • כך תבחרו איש מקצוע

חשוב לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום יישום שליכט צבעוני בבית על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר ועל כן, יש לבדוק מראש עבודות של אנשי מקצוע בתחום וכן לקבל המלצות
תוכן שיווקי
ז' שבט התשפ"א / 20.01.2021 00:52

אחד הפתרונות הפופולאריים ביותר כיום עבור חיפוי קירות חוץ הוא שליכט חיצוני. ניתן לראות את סוג החיפוי המדובר במגוון מבנים, לרבות בתים פרטיים.

שליכט צבעוני לקירות חוץ חייב להתבצע בצורה המדויקת ביותר, תוך שימוש בצבעים איכותיים ויישום החומר בצורה הטובה ביותר על כל קיר, בכדי לקבל את התוצאה המושלמת בסופו של תהליך.

מה זה בכלל שליכט צבעוני?

כשמדובר על שליכט צבעוני לבית פרטי או באופן כללי לקירות חוץ של כל מבנה באשר הוא, מדובר למעשה על שכבה גמישה של צבע שתפקידה הוא למנוע סדקים בקירות חוץ שעלולים להיווצר מתזוזות של הקרקע. בנוסף, המטרה היא לטשטש בעיות שונות בקיר ולשמור עליו מפני חדירות מים.

בעוד שצבע רגיל עלול להדגיש בורות או פגמים בקיר, שליכט צבע יעניק מראה אחיד לקיר וכן ייצור בו טקסטורה מיוחדת שמזכירה אבן. החומר עצמו עשוי מתערובת אקרילית על בסיס מים אשר משוריינת בסיבים ומועשרת בסיליקון.

איך מיישמים שליכט צבעוני בקירות הבית?

השליכט הצבעוני מיושם על גבי טיח. ישנם כמה סוגים של טיח שנמצאים בשימוש: טיח שחור, טיח “הרבצה” אשר עמיד כנגד רטיבות וטיח עם קלקל בעל תכונות בידוד משופרות. לצורך יישום החומר חשוב להכין תשתית אופטימאלית וליישר את הטיח שעליו  מיושם החומר כמה שניתן.

לפני יישום החומר יש למרוח פריימר בכמות הדרושה על ידי רולר או בהתזה ולאחר היישום יש להמתין 24 שעות עד לייבוש סופי. לאחר 24 שעות אם הפריימר התייבש יש לערב את השליכט בצורה נוחה וליישם אותו על ידי מריחה עם מאלג’ ושפשוף.

מדובר על שיטת יישום השליכט על ידי מריחה-שפשוף-מריחה-שפשוף. שיטה נוספת ליישום החומר היא על ידי יישומו לאחר יישום שכבת דסק גמישה מעל הפריימר עם רשת אינטגרלס שיוצרת שכבת הגנה נוספת לקיר.

סוגים של טקסטורות וצבעים

ישנן רמות שונות של טקסטורה אפשרויות בשליכט צבעוני. רמת הטקסטורה תשתנה בהתאם לעובי הגרגירים בתערובת. ככל שהגרגרים יהיו עבים יותר כך הטקסטורה תהיה גסה יותר.

אם אתם מעוניינים בשכבה עדינה על ידי שימוש בגרגירים דקים יותר חשוב מאוד שתזכרו שטקסטורה עדינה יותר תבוא בחשבון על ההגנה הכפולה והחזקה שמעניקה שכבה שנוצרה מגרגירים עבים וכן, גרגירים עבים מעניקים טשטוש איכותי ואפקטיבי יותר לקיר ולכן יש לשקול זאת.

תוכלו לבחור את גוון השליכט הרלוונטי לכם בהתאם למניפות הצבעים המקובלות. חשוב לוודא כי הגוון שאתם בוחרים עמיד לקרינת שמש בכדי שלא ידהה בשמש.

כיצד בוחרים אנשי מקצוע לצורך יישום שליכט צבעוני

חשוב לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום יישום שליכט צבעוני בבית על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר ועל כן, יש לבדוק מראש עבודות של אנשי מקצוע בתחום וכן לקבל המלצות.

כותב המאמר: צבעי מחברת תצבע לי: https://www.home-painting.co.il

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות