איך להסיר כתמים של אוכל ויין מספות בסלון: טיפים והמלצות

הסרת כתמים מספה באופן עצמאי זה דבר שפחות כדאי לעשות • אם הספה שלכם חשובה ויקרה לכם ואם אתם מעוניינים שתהליך הניקוי שלה יפיק את התוצאות המקסימליות, חשוב שתבחרו בחברה המציעה שירות ניקוי ספות
צוות חברת נקי ברגע • תוכן שיווקי
ו' שבט התשפ"א / 19.01.2021 13:45

הספות שבחדר הסלון הביתי, מהוות את אחד הרהיטים שמשפיעים באופן מהותי הן על הנוחות בחדר הסלון והן על הנראות של חדר הסלון. יחד עם זאת, מדובר על רהיט שסופג בו לא מעט כתמים. מכיוון שלא מעט אנשים אוכלים או שותים בסלון בזמן ישיבה על הספה, הספה צוברת לא פעם כתמי אוכל ומשקה.

כתמי אוכל ומשקאות, לרבות יין, מהווים את הכתמים המתסכלים ביותר שיכולים להיות.

חשוב לזכור שאם תנסו לנקות את הספה מכתמי יין שנשפך או כתמי אוכל בצורה לא נכונה, יכול להיות שתגרמו לכתמים להיות עמוקים יותר ואף להרחיב אותם. לכן, אין ספק שעבור ניקוי כתמי מזון או יין בספה שלכם, כדאי לבחור ניקוי ספות מקצועי בבית הלקוח.

האם כדאי להוריד כתמי מזון או יין מהספה באופן עצמאי?

הדבר החשוב ביותר שעליכם לזכור הוא שלא כדאי להסיר כתמים מספות באופן עצמאי עם חומר ניקוי לספות, מבלי שבדקתם אותו על פינה נסתרת בספה. שימוש בחומר  לניקוי ספות שרכשתם בפינה גלויה בספה יכול לגרום לנזק כלשהו לספה שיהיה חשוף לעין וידרוש מכם את החלפת הספה.

על אף שאתם יכולים לנסות להוריד כתמי יין או מזון מהספה שלכם באמצעות שימוש בחומרי ניקוי כאלה ואחרים, חשוב שתזכרו שבהעדר ידע מקצועי הנוגע לתחום ניקוי הספה בהתאם לסוג הבד שלה ובהתאם לסוג הכתם ובהעדר חומר ניקוי מדויק לניקוי הספה, יכול מאוד להיות שיהיו לכם טעיות, שתסבו יותר נזק מתועלת או שפשוט לא תצליחו לנקות את הספה כמו שצריך.

איך מנקים כתמי יין מספה באופן עצמאי?

אם נשפך לכם יין על הספה והחלטתם ללכת בכל זאת על שיטת הניקוי העצמאית: בשלב הראשון עליכם לספוג את היין במידה והכתם עדיין לח באמצעות נייר סופג.

לאחר שספגתם את הכתם יש לטבול מטלית לחה במים המעורבבים עם מעט סבון כלים ולשפשף בעדינות בתנועות מעגליות את אזור הכתם. חשוב לנקות את הכלים מהשוליים פנימה ולא להפך כי שיטת ניקוי הפוכה יכולה להרחיב את הכתם.

בסופו של דבר יש לסחוט את המטלית ולהסיר באמצעותה את שאריות סבון הכלים. אם עדיין יש לכם כתם יין דהוי יותר על הספה, כדאי שתפנו לשירות ניקוי ספות כולל הסרת כתמים מלאה מכל סוג.

כיצד בוחרים אנשי מקצוע לצורך הסרת כתמים מספה?

כאמור, הסרת כתמים מספה באופן עצמאי זה דבר שפחות כדאי לעשות. אם הספה שלכם חשובה ויקרה לכם ואם אתם מעוניינים שתהליך הניקוי שלה יפיק את התוצאות המקסימליות, חשוב שתבחרו בחברה המציעה שירות ניקוי ספות למראה חדש וזוהר. על אף שכיום לא מעט חברות מציעות את שירותיהן בתחום ניקוי ספות, כדאי לבחור בחברה שידועה כבעלת מוניטין והמלצות בתחום, כאשר חשוב וכדאי לראות עבודות ניקוי כתמים שהחברה ביצעה על מנת להיווכח כי היא מסוגלת להתמודד עם כל סוג של כתם, בכל סוג של ספה.

כותב המאמר: צוות חברת נקי ברגע

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות