סקר 103FM: ביבי מתחזק, חולדאי יורד, סמוטריץ עובר. ויהדות התורה?

הפיצול בין בנט לסמוטריץ' משפיע על ימינה שיורדת ל-11 מנדטים • סמוטריץ' עובר את אחוז החסימה עם 4 • הליכוד עולה בשלושה מנדטים
אריה ריבקינד
ו' שבט התשפ"א / 19.01.2021 11:42

מסקר רדיו 103fm שבוצע על ידי מנחם לזר, מנהל ‘פאנלס פוליטיקס’, ופורסם  הבוקר (שלישי) בתוכנית ‘שבע תשע’, מפלגת הליכוד עולה ב-3 מנדטים מהסקר הקודם – ל-30 מנדטים.

עוד לא בן 27? בא להתמקצע בכל אחד מהגופים המכובדים והגדולים

תקווה חדשה בראשות גדעון סער שומרת על יציבות עם 17 מנדטים.

יש עתיד של יאיר לפיד עולה במנדט אחד והופכת להיות המפלגה השלישית בגודלה עם 14 מנדטים. ימינה בראשות נפתלי בנט, שהתפצלה מבצלאל סמוטריץ’, יורדת ל-11 מנדטים.

הרשימה המשותפת נשארת על 10 מנדטים, ש”ס שומרת על יציבות עם 8 מנדטים, ישראל ביתנו גם נשארת ללא שינוי עם 7 מנדטים, לעומתן, מפלגת יהדות התורה יורדת במנדט אחד, וניצבת כעת על 6 מנדטים בלבד.

מרצ עולה במנדט אחד, לעומת הסקר הקודם, ומקבלת 5 מנדטים. לעומתה, מפלגת הישראלים יורדת במנדט אחד, ומקבלת 4 בלבד, קרוב לאחוז החסימה.

כחול לבן נמצאת גם היא על 4 מנדטים בלבד.

גם מפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ’ עוברת את אחוז החסימה, ונמצאת על 4 מנדטים.

מפלגות רבות לא עוברות את אחוז החסימה, כאשר המפלגה הקרובה ביותר לעבור אותו היא עוצמה יהודית עם 2.6%. מפלגת תל”ם בראשות משה (בוגי) יעלון מקבלת בסקר הזה 0.3% בלבד, מפלגת העבודה עם 0.7%, ומפלגת תנופה בראשות עפר שלח מקבלת 0.2%.

בסך הכל מדובר בכ-10 מנדטים שנותרו מתחת לאחוז החסימה.

על פי התוצאות האלה, ימינה נמצאת כשובר שוויון בין הגושים. כאשר הגוש בראשות נתניהו, שווה 48 מנדטים, ללא ימינה, ומנגד, גוש ‘רק לא ביבי’ שווה 61 מנדטים, כולל הרשימה המשותפת וללא ימינה.

במידה וימינה מצטרפת לגוש נתניהו, הוא מגיע ל-59 מנדטים, ועדיין לא יכול להקים ממשלה.

הסקר נערך אמש. השתתפו בו 509 חברים בפאנל המשיבים של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט (פנייה להשתתף בסקר נשלחה ל־2,967 חברים בפאנל). הסקר בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל, יהודים וערבים כאחד – מגיל 18 ומעלה. טעות הדגימה המרבית היא 4.4 אחוזים.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות