בת מזכיר ‘העדה’ האגדי, אמו של יהודה: מרת שרה זיסל משי זהב ע”ה

במחלקת הקורונה ב'הדסה עין כרם' נפטרה, בגיל 81, מרת שרה זיסל משי זהב ע"ה, אשת יבלחט"א הרה"ח רבי מנחם מנדל משי זהב • בתו של מזכיר 'העדה' האגדי ר' יוסל'ה שיינברגר ז"ל, ואמו של יו"ר זק"א יהודה משי זהב • "לא העלתי על דעתי שהנגיף יפגע בי במקום הכי כואב - אמא"
יוסף גרינבוים
ה' שבט התשפ"א / 18.01.2021 21:01

ברוך דיין האמת: במחלקת קורונה של בית החולים ‘הדסה עין כרם’ בירושלים, נפטרה הערב (שני), בגיל 81,  מרת שרה זיסל משי זהב ע”ה, אשת שיבלחט”א הרה”ח רבי מנחם מנדל משי זהב.

עוד לא בן 27? בא להתמקצע בכל אחד מהגופים המכובדים והגדולים

המנוחה ע”ה נולדה בירושלים בשנת  ת”ש, לאביה הרה”ח רבי יוסף (יוסל’ה) שיינברגר ז”ל, המזכיר האגדי של בד”ץ ‘העדה’, ואמה מרת אלטע ציפורה רחל לאה ע”ה.

בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה הסופר, הרה”ח רבי מנחם מנדל משי זהב.

לפני שלושה שבועות נפטר בנה ר’ משה משי זהב ז”ל, לאחר מחלה קשה.

התירה אחריה דור ישרים מבורך: בנים ובנות,  וצאצאים רבים.

בנה הוא יו”ר זק”א, יהודה משי זהב. אחיה הוא הגאון רבי משה שיינברגר, רב קהילת ‘המתמידים’ בביתר.

ארגון זק”א פרסם הודעת אבל בה נאמר: “משפחת זק”א רבני הארגון המנכ”ל המפקדים המתנדבים משתתפים באבלו הכבד של יו”ר הארגון יהודה משי זהב שיחי בפטירתה של אמו האשה החשובה אשת חיל מרת שרה זיסל משי זהב ע”ה, במעשיך הגדולים תנוחם ולא תדע עוד צער. ובזה נשגר את תנחומינו ליו”ר היקר ולכל משפחתו היקרה”.

יהודה משי זהב צייץ: “כשהפצרתי באנשים שוב ושוב לשמור על ההנחיות ועל היקרים לנו, לא העלתי על דעתי שהנגיף יפגע בי במקום הכי כואב – אמא שרה זיסל עליה השלום, אשה מלאה חיות ואהבה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות