צפו: חולה קורונה שלף תירוץ מקורי לשוטר במחסום של ביתר עלית

בפשיטות של השוטרים בשכונות חרדיות בירושלים ובבית שמש נרשמו עשרות דו"חות בגין הפרת התקנות: פתיחת מוסד חינוכי, אי עטיית מסיכה ועוד • קיצונים במאה שערים השליכו אבנים שגרמו נזק לשמשת הניידת
חיים טוויל
ה' שבט התשפ"א / 18.01.2021 17:02

החל משעות הבוקר (שני) פעלו שוטרים לאיתור ואכיפה כנגד הפרת תקנות הקורונה והנחיות הסגר בערים ירושלים ובית שמש.

עוד לא בן 27? בא להתמקצע בכל אחד מהגופים המכובדים והגדולים

במסגרת הפעילות בוצעו עשרות ביקורים במוסדות חינוך וישיבות, שחלקם אותרו פועלים בניגוד להנחיות. השוטרים ביצעו אכיפה ולמחזיקי או מנהלי המקום נרשמו דו”חות.

במהלך פעילות השוטרים בשכונת מאה שערים בירושלים, התקבל דיווח על ריסוס כתובות ברוב זכריה הרופא. צוות שוטרים שהגיע למקום, הבחין בשני חשודים המנסים להסתתר בתוך בית כנסת, המצוי בהליכי שיפוץ. השוטרים בדקו את השניים ונמצא כי אחד מהם הוא שוהה בלתי חוקי ואדם נוסף שהוא מעסיקו.

בתוך כך, החלו מספר רב של קיצונים להתקהל סביב ניידת המשטרה, והשליכו אבנים שגרמו נזק לשמשת הניידת. החשודים הועברו אל תחנת המשטרה לחקירה.

באותה העת, בבית שמש ערכו כוחות המשטרה פעילות לאיתור מוסדות חינוך המפרים את התקנות. במסגרת פעילות זאת בוצעו בדיקות בעשרות מוסדות חינוך מתוכם אותרו כאלו שבחרו להפר את הנחיות ומגבלות הסגר.

במהלך הפעילות בירושלים ובבית שמש נרשמו עשרות דו”חות בגין הפרת התקנות – פתיחת מוסד חינוכי, אי עטיית מסיכה ועוד.

גם ביציאה מהעיר ביתר עלית פרסה המשטרה מחסום בידוק, לצורך אכיפה ופיקוח אחר הנחיות משרד הבריאות.

שוטרי הסיור שבדקו בסופ”ש במחסום גילו רכב שנהגו הסיע חולה קורונה מאומת. לטענתו, הוא  היה בדרכו לעיר ירושלים להמשיך שם את תקופת הבידוד.

השוטרים הורו לו לחזור להשלמת תקופת הבידוד כנדרש והוא זומן לחקירה בסיומה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות