מה שחולדאי מתכנן לעשות הכעיס את שר הבריאות: הפקרות, שערוריה

רון חולדאי: "בעוד עשרה ימים נפתח את אולמות התרבות, יש קהל גדול של אנשים מחוסנים. משרד הבריאות לא יצלצל אלי ולא יגיד לי כלום" • על האפשרות של חבירה עם יו"ר כחול לבן: "בני גנץ הוא נטל ולא נכס, אמרתי את זה בצורה פומבית"
חרדים 10
ד' שבט התשפ"א / 17.01.2021 10:21

יו”ר ‘הישראלים’ וראש עיריית תל אביב יפו, רון חולדאי, הודיע הבוקר (ראשון) כי בעוד 10 ימים יפתח את כל מוסדות התרבות בעיר לכל מי שקיבל 2 מנות חיסון.

עוד לא בן 27? בא להתמקצע בכל אחד מהגופים המכובדים והגדולים

בראיון לתכנית ‘קלמן ליברמן’ ברשת ב, אמר חולדאי: “בעוד עשרה ימים נפתח את אולמות התרבות, יש קהל גדול של אנשים מחוסנים עם דרכון ירוק”. לדבריו, “אין סיבה שמי שהתחסן לא יהיה יכול להגיע לקאמרי. אי אפשר לחכות שנתניהו יפתח את זה יום לפני הבחירות”.

חולדאי הגיב להתנגדות הצפויה של משרד הבריאות למהלך: “משרד הבריאות לא יצלצל אלי ולא יגיד לי כלום. במדינת ישראל צריך ליזום, אם אני כל הזמן הייתי יושב ולא יוזם לא הייתי מגיע לשום מקום”.

הוא הדגיש: “תל אביב היא בירת התרבות. כשאני לוקח החלטה אני לוקח החלטה למען עם ישראל ולמען תעשייה של 150 אלף איש שהיום כורעים תחת הנטל”.

על האפשרות של חבירה בין מפלגתו ובין כחול לבן בראשותו של בני גנץ  – אמר חולדאי, “בני גנץ הוא נטל ולא נכס, אמרתי את זה בצורה פומבית”.

מלשכת שר הבריאות נמסר בתגובה: “רון חולדאי עושה פוליטיקה על חשבון בריאות הציבור. ההפקרות של רון חולדאי, שהתחילה בחלוקת חיסונים בניגוד להחלטת ועדת התיעדופים המורכבת מאנשי מקצוע בלבד, וממשיכה בפתיחת מקומות באופן מסוכן, היא שערורייתית וצריכה להדליק נורת אזהרה לכל אזרח שבריאות הציבור חשובה לו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות