אחרי שמליונים עברו למתחרות טלגרם וסיגנל: וואטסאפ התקפלה

לאחר שעשרות מליונים החלו לעבור ל'טלגרם' וסיגנל', הודיעה הרשת החברתית כי משתמשים יוכלו לאשר את תנאי השימוש החדשים עד ה-15 במאי • עד אז תפעל החברה לספק הסברים ברורים יותר למשתמשים על המדיניות החדשה
נחי גולד
ג' שבט התשפ"א / 16.01.2021 18:38

חברת פייסבוק הודיעה אמש (שישי), כי לפי שעה לא יחול שינוי במדיניות הפרטיות של משתמשי אפליקציית וואטסאפ, וכי היא דוחה בשלושה חודשים -עד ל-15 במאי, את המועד האחרון שבו יוכלו המשתמשים לאשר את תנאי השימוש החדשים של האפליקציה.

עוד לא בן 27? בא להתמקצע בכל אחד מהגופים המכובדים והגדולים

הודעת פייסבוק באה בעקבות הביקורת החריפה מצד משתמשי האפליקציה, בשל הדרישה לשתף את המידע שלהם עם פייסבוק, ולאחר שמיליוני משתמשים עברו בימים האחרונים לאפליקציות המתחרות טלגרם וסיגנל, בעוד וואטסאפ ספגה מכה קשה וצנחה בטבלאות ההורדות בחנויות האפליקציות.

בהודעה רשמית מסרה פייסבוק: “היה הרבה מידע שגוי שגרם לחשש ואנחנו רוצים לעזור לכולם להבין את העקרונות שלנו ואת העובדות. הבנו כמה בלבול יש סביב העדכון האחרון… אף חשבון של משתמש לא יימחק או יושהה ב-8 בפברואר וכי עד 15 במאי לא יהיו שינויים במדיניות הפרטיות”.

החברה הדגישה כי תפעל לספק הסברים ברורים יותר למשתמשים, כאשר המטרה העיקרית “לתת לאנשים לבדוק את המדיניות החדשה בקצב שלהם”.

בסיגנל דיווחו על יותר מ-8 מיליון הורדות, וטלגרם דיווחה בשבוע שעבר על 25 מיליון משתמשים חדשים בתוך 72 שעות בלבד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות