טרגדיה בקרית מלאכי: חן התחשמל למוות מכבל שנפל מעוצמת הרוח

כבל חשמל שנקרע ונפל בשל הרוחות העזות הוביל למותו של חן כהן ז"ל, בן 26, שצעד ברחוב עם חברו • חברו סיפר כי הוא חשב שמדובר בכבל של טלפון ונגע בו - ואז התחשמל • המשטרה חוקרת
חיים טוויל
ב' שבט התשפ"א / 15.01.2021 00:08

חן כהן ז”ל, בן ה-26 מקריית מלאכי, התחשמל למוות הערב (חמישי) לאחר שכבל חשמל שהתנתק מעמוד חשמל נפל על רצפת רחוב רש”י, בשל הרוחות העזות.

חושב על קריירה ממש טובה ופרנסה מכובדת? אל תהיה מוישה גרויס

חן ז”ל, שצעד עם חברו ומסיבה שאינה ברורה נגע בכבל – והתחשמל.

המשטרה פתחה בחקירה ותבדוק חשד להתרשלות בתחזוקת הכבל לצד טעות אנוש.

לפי דיווח בישראל היום, מהפרטים ראשוניים העולים מהחקירה עד כה עולה, כי חן צעד עם חברו ולפתע התנתק כבל החשמל. החבר סיפר כי המנוח סבר כי מדובר בכבל של בזק ונגע בו, במטרה להזיזו מדרכו, ואז ארע סוג של ‘פיצוץ’ והוא התחשמל והתמוטט.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים אסותא באשדוד, שם לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו.

הוא הותיר אחריו הורים ושלושה אחים.

עוד לא בן 27? בא להתמקצע בכל אחד מהגופים המכובדים והגדולים

פרמדיק מד”א רועי חזי סיפר: “כשהגענו למקום ראינו את הצעיר שוכב בסמוך לעמוד חשמל כשהוא מחוסר הכרה ועם סימני התחשמלות. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות. העלינו אותו במהירות לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי”.

מני עזריאל, ראש סניף איחוד והצלה בקרית מלאכי, שהגיע למקום האירוע סיפר: “בסיוע חובשים נוספים של איחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה הכוללות מתן שוק חשמלי, לאחר שהתחשמל מכבל חשמל שכנראה נקרע עקב מזג האוויר, הנפגע פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות