נכנסו למצוקה? מנכ”לית פייסבוק בישראל מנסה לבלום את הנטישה

אחרי ש בעקבות עדכון מדיניות הפרטיות החלו המונים לנטוש את האפליקציה לטובת 'טלגרם' ו'סיגנל', כתבה המנכ"לית של פייסבוק בישראל: "לוואטסאפ ולפייסבוק אין יכולת לראות את ההודעות הפרטיות שלכם"
נוחי גולד
א' שבט התשפ"א / 14.01.2021 13:00

נבהלו מהנטישה? מנכ”לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני פרסמה הבוקר (חמישי) פוסט הבהרה, בו התייחסה לטענות שהופנו כלפי הרשת החברתית בעקבות עדכון הפרטיות האחרון של וואטסאפ.

עוד לא בן 27? בא להתמקצע בכל אחד מהגופים המכובדים והגדולים

לפי ההודעה שמקבלים המשתמשים באפליקציית המסרים המידיים, יש לאשר את העברת המידע לפייסבוק עד ה-8 בפברואר, כשמי שילחץ “לא כעת” ויתעלם, לא יוכל להשתמש יותר באפליקציה.

בעקבות כך החלו עשרות מליונים ברחבי העולם להשתמש ב’טלגרם’ וב’סיגנל’.

סופר תאני פתחה את הפוסט: “שואלים אותי הרבה שאלות על העדכון האחרון של מדיניות הפרטיות בוואטסאפ סביב שיתוף המידע בין וואטסאפ לפייסבוק ואני שומעת כבר תיאוריות קונספירציה שכל קשר בינן לבין המציאות הוא מקרי בהחלט – אז בואו ננסה לעשות סדר”

היא הסבירה: “עדכון המדיניות הזה לא משפיע בשום דרך על העובדה שכל ההודעות שאנחנו שולחים ומקבלים בוואטסאפ הן פרטיות לחלוטין ומוצפנות מקצה לקצה”.

חושב על קריירה ממש טובה ופרנסה מכובדת? אל תהיה מוישה גרויס

המנכ”לית הדגישה: “העדכון האחרון מתייחס רק לשינויים בנוגע לאופן שבו עסקים יכולים להשתמש בוואטסאפ כדי ליצור קשר עם לקוחות. גם לוואטסאפ וגם לפייסבוק אין יכולת לראות את ההודעות הפרטיות שאנשים שולחים וגם לא לשמוע את השיחות שהם מנהלים. אנחנו לא יכולים לקרוא הודעות או לשמוע שיחות בין חברים, בני משפחה ושותפים לעבודה.

“כל מה שאנשים משתפים וכותבים בוואטסאפ הוא פרטי, ונשאר רק בין המשתתפים באותה השיחה – זה לא השתנה וזה לא הולך להשתנות!”.

לפוסט צירפה מנכ”לית פייסבוק ישראל גרסה בעברית של הטבלה שפרסמה וואסטאפ לפני מספר ימים, ובה כתוב בצורה מסודרת בפני המשתמשים מה הרשת החברתית לא תעשה עם המידע שלכם – כמו “וואטסאפ אינה משתפת את אנשי הקשר לשכם עם פייסבוק”, ו”לוואטסאפ ולפייסבוק אין אפשרות לראות את המיקומים שלכם ששיתפתם”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נטישה
    14/01/2021 13:07
    יעקב
  1. הנטישה מהפייסבוק והאפליקציה בבעלותם וואטסאפ , היא בגלל סתימת הפיות שהם כפו על הנשיא טראמפ.