האם רון חולדאי ובני גנץ כבר מנהלים משא ומתן חשאי לאיחוד?

בעוד כל ראשי מפלגות השמאל הכחישו כי קיימו מו"מ ביממה האחרונה, יו"ר כחול לבן ויו"ר 'הישראלים' סירבו להתייחס למגעים כלשהם - מה שמעלה את האפשרות של שיחות לאיחוד • בהנחה שהשניים נועדו: הדבר נעשה ללא ידיעתו של ניסנקורן, שיחסיו עם גנץ הורעו מאד
יוני גרין
א' שבט התשפ"א / 14.01.2021 01:25

האם יו”ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ מנהל מגעים לריצה משותפת עם מפלגת ‘הישראלים’ של רון חולדאי?

חושב על קריירה ממש טובה ופרנסה מכובדת? אל תהיה מוישה גרויס

בחדשות 12 שאלו את כל המפלגות בגוש השמאל-מרכז האם קיימו משא ומתן ביממה האחרונה. כולם הכחישו, למעט גנץ וחולדאי. שניהם סירבו להתייחס למגעים כלשהם, מה שמעלה על הפרק את האפשרות של שיחות לאיחוד של שתי המפלגות.

הפרשן הפוליטי עמית סגל העריך כי אם גנץ וחולדאי עמלים על חיבור אפשרי של שתי המפלגות, הדבר נעשה ללא ידיעתו של אבי ניסנקורן, בכיר כחול לבן לשעבר שחבר לאחרונה לחולדאי. זאת, על רקע הידרדרות היחסים בין גנץ לניסנקרון, שהתאפיינו לאחרונה בטענות הדדיות על תקיעת סכינים בגב.

יצוין, כי חולדאי תקף בסופהשבוע את גנץ בחריפות, בריאיון שהעניק לדנה ויס בחדשות 12: “ברגע שהוא היה צריך לעמוד כסלע איתן – הוא נשבר ונכנס לממשלה. הוא מפחד מנתניהו – אני לא מפחד מנתניהו”.

מוקדם יותר היום קרא חולדאי למפלגת העבודה לחבור אליו. בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב כי יציע ליו”ר החדש של המפלגה, ברגע שייבחר, לחבור אליו “כדי לבנות יחד אלטרנטיבה שלטונית, ערכית וחזקה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות