הרבנית לאה קולדצקי לנשות חינוך: ‘לכו להתחסן, אני לבשתי בגדי שבת’

הרבנית לאה קולדצקי, בתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, סיפרה: "הלכתי לשאול את אבי מורי, ואמר לי ללכת להתחסן. לבשתי בגדי שבת, אמרתי 'הריני הולכת לקיים מצוות ככל אשר יורוך' - והלכתי" • "כל המורות והגננות שאין להן בעיה בריאותית והרופא אמר שהן יכולות להתחסן, שילכו ויתחסנו"
תמי גיל
כ"ט טבת התשפ"א / 13.01.2021 21:50

על רקע הרחבת מבצע החיסונים ‘חוזרים לחיים’ בקרב עובדי ההוראה, מורות וגננות, פנתה היום הרבנית לאה קולדצקי, בתו של מרן הגר”ח קנייבסקי, בקריאה מיוחדת לנשות החינוך והאיצה בהן ללכת ולהתחסן.

חושב על קריירה ממש טובה ופרנסה מכובדת? אל תהיה מוישה גרויס

“נשים יקרות” פתחה הרבנית קולדצקי את דבריה. “הגענו לשלב בו הקדוש ברוך הוא, שלח רפואה למכה. כמו תמיד יש שחוששים מפני החיסונים החדשים, אבל בשביל זה יש לנו את גדולי ישראל. הרבנים הורו לנו ללכת ולהתחסן וכולנו עושים זאת”.

הרבנית חשפה סודות מתוך הבית ברחוב רשב”ם פנימה: “גם אני הלכתי לשאול את אבי מורי, ואמר לי ללכת להתחסן. לבשתי בגדי שבת, אמרתי ‘הריני הולכת לקיים מצוות ככל אשר יורוך’ – והלכתי. בשעת החיסון אמרתי את נוסח התפילה ‘שיהיה לי עסק זה לרפואה, כי רופא חינם אתה’, הבטחתי לומר לאחר מכן נשמת כל חי וב”ה הכל בסדר ואנחנו מחכים לחיסון הבא. זו ההשתדלות שלנו”.

רוצה הגשמת חלום? כל תפקיד שרק תרצה, בכל מקצוע, עם המון הטבות

הרבנית הוסיפה ופנתה לנשות החינוך: “כל המורות והגננות שאין להן בעיה בריאותית והרופא אמר שהן יכולות להתחסן, שילכו ויתחסנו. כל מי שמתחסנת זה פיקוח נפש לציבור כולו”.

את דבריה סיימה הרבנית בתפילה: “שיהיו בשורות טובות ונזכה לגאולה השלימה במהרה בימינו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות