לצד המחוסנת השני מיליון • נתניהו: “במרץ נשחרר את הכלכלה לגמרי”

ראש הממשלה הכריז כי המשק הישראלי יחזור לפעילות מלאה בתוך חודשיים: "נשחרר את הכלכלה באופן מדורג עוד הרבה לפני כן, אך נצטרך להקפיד על הכללים" • "שמעתי שבאירופה מדברים על סגר עד אפריל - לא כך אצלנו"
תמי גיל
כ"ח טבת התשפ"א / 12.01.2021 18:17

מעמד המתחסנת השני מיליון: ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שלישי) במרכז החיסונים באשדוד, יחד עם שר הבריאות יולי אדלשטיין, והודיע כי ישראל תשחרר את הכלכלה בחודש מרץ, ובהדרגה “עוד הרבה לפני כן”.

חושב על קריירה ממש טובה ופרנסה מכובדת? אל תהיה מוישה גרויס

נתניהו בירך על הרחבת מבצע החיסונים: “שמעתי שבאירופה מדברים על סגר עד אפריל – לא כך אצלנו, אבל רק אם נתחסן ונשמור. הציבור נרתם לעניין וחשוב שימשיך. אנחנו מתחילים לחסן היום גם בני 50 ומעלה, ירדנו שכבה.

“גם המורים יתחילו להיות מחוסנים בקרוב מאוד. זה חשוב אם אנחנו רוצים שהם יהיו פנויים לחנך את ילדינו. צריך להתחסן וצריך להקפיד על הכללים כי יש ספק שמי שמתחסן לא נושא את המחלה. הנגיף יכול לתקוף אותך, אתה תהיה מחוסן – אך אתה יכול להעביר את הנגיף לאדם אחר”.

“צריך להבין שגם כשאנחנו מחסנים את אזרחי ישראל, וגם במהלך חודש מרץ כשנשחרר את הכלכלה לגמרי ובאופן מדורג עוד הרבה לפני כן, נצטרך להקפיד על הכללים”, הדגיש נתניהו.

רוצה הגשמת חלום? כל תפקיד שרק תרצה, בכל מקצוע, עם המון הטבות

שר הבריאות יולי אדלשטיין הבהיר כי אין מחסור של חיסונים בישראל. “אנחנו בגל תחלואה שמאוד מדאיג אותנו, הסגר צריך לתת את התוצאות בתוך כמה ימים”, הוסיף שר הבריאות.

החל ממחר יוכלו להתחסן במנה הראשונה של החיסון לקורונה מבוטחי קופות החולים בני 50 ומעלה.

בהודעת משרד הבריאות נאמר:  “מבצע ‘חוזרים לחיים’ ממשיך להתרחב לאוכלוסיות נוספות בציבור: החל ממחר, יום רביעי (13.1.21) יחוסנו מבוטחי קופות החולים מגיל 50 ומעלה. יש לפנות לקופות החולים לתיאום תור לחיסון”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות