בני גנץ: “כשאמרתי שלפיד שונא אנשים לא התכוונתי במובן השלילי”

יו"ר כחול לבן בבוקר שאחרי הקיאה הנואשת לאיחוד כוחות: "אני לא משלה את עצמי שאהיה ראש הממשלה בבחירות לכנסת ה-24. עניין המקום הראשון הוא לא הסיפור"
אריה ריבקינד
כ"ח טבת התשפ"א / 12.01.2021 11:11

יו”ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ, שקרא אמש לאיחוד בגוש השמאל, אמר הבוקר (שלישי) כי הוא מאמין שאפשר לחדש את השותפות עם מפלגת ‘יש עתיד’ של יאיר לפיד.

בריאיון לתוכנית קלמן-ליברמן בכאן רשת ב’ אמר גנץ: “אני לא משלה את עצמי שאהיה ראש הממשלה בבחירות לכנסת ה-24. עניין המקום הראשון הוא לא הסיפור”.

גנץ התייחס לאפשרות של חיבור עם יאיר לפיד ואמר: “אני חושב שיש לנו מטרה משותפת. במקרה של לפיד ושלי יש גם הרבה עולמות תוכן משותפים לגבי הדברים שהיינו רוצים להשיג. המקום היחידי שהיינו חלוקים בו זה אם להיכנס לממשלת האחדות. אני מאמין שאפשר להגיע שוב להסכמות משותפות.

“אני מתכוון לשבת עם כל מי שייעתר לעניין ולראות מה המנגנונים שיאפשרו לסכם ריצה משותפת בכנסת כדי למנוע אובדן קולות, וכדי שיהיה אפשר בסופו של דבר להחליף את נתניהו. יש תחומי הסכמה ואי הסכמה אחרים שצריך לברר, ואת זה עושים בתוך החדר”.

גנץ הביע צער על אמירתו ולפיה לפיד הוא ”שונא אנשים”.

לדבריו ”לפיד עשה דרך ארוכה, ראוי להיות ראש המחנה. כשאמרתי שהוא שונא אנשים לא התכוונתי במובן השלילי של העניין. מצטער שהוא נעלב”.

קודם לריאיון של גנץ, תקף אותו יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן וקרא לו לפרוש מהחיים הפוליטיים. “הדבר הכי טוב שגנץ יכול לעשות הוא להודיע שהוא לא מתמודד לכנסת הבאה”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איזה בידור
    12/01/2021 12:48
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. גנץ הוא אפס מאופס אבל לא במובן השלילי של המילה

  2. גנץ לך הביתה
    12/01/2021 13:07
    משה
  3. מר גנץ איזה מובן לא שלילי יש ל”שונא אנשים”? תפסיק לקשקש ותלך אתה והאגו שלך הביתה. טיפש זה מי שמנסה אותו דבר פעמיים ומצפה לתוצאה אחרת