עומר ינקלביץ לליברמן: חוץ משנאת חרדים, מה אתה מציע למצביעים?

השרה עומר ינקלביץ מכחול לבן תקפה את יו"ר ישראל ביתנו, אחרי שפרסם סרטון בו תקף את הציבור החרדי: "גדולי האנטישמים התמקדו ביהודים בעיתות מגפה ומשבר כלכלי" • מה השיבו לה מישראל ביתנו?
אבי כץ
כ"ח טבת התשפ"א / 12.01.2021 00:06

השרה עומר ינקלביץ מכחול לבן תקפה הערב (שני) את יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, אחרי שפרסם היום סרטון בו תקף את הציבור החרדי וטען כי תחת ממשלת נתניהו נהנית החברה החרדית מ”עצמאות מלאה”.

“גדולי האנטישמים התמקדו ביהודים בעיתות מגפה ומשבר כלכלי. אביגדור ליברמן, חוץ משנאת חרדים, מה אתה מציע למצביעים שלך?” צייצה ינקלביץ בחשבון הטוויטר שלה.

מישראל ביתנו השיבו לה:

“1. אנחנו לא שונאים חרדים, אנחנו דוגלים בחיה ותן לחיות 2. מציעים להם לא להיכנס לממשלת נתניהו”.

לוי אדרעי, מי שמכונה “הרב של ישראל ביתנו” עקץ את השרה מכחול לבן: “תראי, דקות אחרי שסמוטריץ צייץ שליברמן שונא חרדים (שזה לא נכון פשוט) הוא הודיע שמפרק את החבילה עם בנט ובונה על קולות החרדים. אז אפשר להבין שמחר את מכריזה על פירוק החבילה עם גנץ?”

כתב חרדים 10 מציין, כי גם מפלגת כחול לבן פרסמה במערכת הבחירות סרטונים מסיתים כנגד הציבור החרדי.

ליברמן פרסם בצהריים סרטון בו נאמר, על רקע תמונות של ישיבות מלאות בתלמידים, כי בממשלת נתניהו-ליצמן-דרעי  יש  לחרדים עצמאות מלאה. “עם ההפקרות הזאת לא נצא בחיים מהמשבר הבריאותי והכלכלי. מחליפים את השלטון, מצילים את הכלכלה”.

בבוקר פרסם ליברמן פוסט בפייסבוק בעקבות ההחלטה על צמצום תנועת הרכבות: “‘בשל העלייה בתחלואה: שלושה שבועות בלי לימודים בישיבות’. את הכותרת הזאת לא תראו באתרי החדשות”.

לדבריו, “רוב ילדי ישראל ימשיכו להיות סגורים בבתים, בזמן שתלמודי התורה יהיו פתוחים. רוב בעלי העסקים יספגו קנסות כבדים, בזמן שבבני ברק עסקים כרגיל. והחל ממחר, תושבים מהדרום שחייבים לנסוע לעבודה במרכז לא יוכלו לעשות זאת ברכבת, אלא יאלצו להיאבק על מקומם באוטובוס בתקופה של סגר”.

“כך נראית מדיניות סדרי העדיפויות של ביבי, גפני, ליצמן ודרעי. רק ישראל ביתנו חזקה תוכל לתקן את הנזקים שהם מעוללים ולהחזיר את מדינת ישראל למסלול הנכון”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות