“אבי נפטר ואני בדרך להלוויה שלו”: שלל התירוצים של מפירי הסגרים

הסגר השלישי נביא עמו גם שלל תירוצים מקוריים בהם נתקלים השוטרים שהוצבו במחסומים ברחבי הארץ • כמו למשל: "התבלבלתי בעיר שאני צריך להגיע אליה" • ומה אחד התירוצים הפופולאריים ביותר?
חרדים 10
כ"ז טבת התשפ"א / 11.01.2021 00:55

הסגר השלישי הוליד שלל תירוצים חדשים ומקוריים של הישראלי – מדוע הוא נמצא עם רכבו על הכביש במקום בבית

לפי דיווח בישראל היום, בין התירוצים ששמעו השוטרים שהוצבו במחסומים לצורך אכיפת הסגר – היו: “רבתי עם אשתי ויצאתי להתאוורר”, ו”אני בדרך להציע נישואין”.

תירוצים משעשעים נוספים שנתקלו בהם השוטרים היו: “התבלבלתי בעיר שאני צריך להגיע אליה” ו”אבי נפטר ואני בדרך להלוויה שלו” – דבר שהתגלה מאוחר יותר, בבדיקה,  כשקר מוחלט.

במשטרה אומרים: ״גם כשהתירוץ משעשע, כשמתברר שהאדם מפר את הכללים הוא חוזר לביתו עם קנס של 500 ש״ח”,

במשטרה אומרים כי השוטרים במחסומים כבר מנוסים בשלל תירוצים, גם מהסגר הראשון והשני. לדבריהם, אחד התירוצים הפופולאריים ביותר הוא טענה לנסיעה לעזרה לסבא וסבתא, או לאחד משניהם.

לא אחת, אגב, מסתבר לשוטרים כי הם כבר אינם בחיים. בסגר הקודם, הדהים נהג את השוטרים נהג שטען כי הוא מסיע אוכל לסבתו. לאחר מכן התברר כי הסירים שהיו מונחים על ידו ברכב – היו ריקים לחלוטין.

בסוף השבוע, עם כניסתו של הסגר, נרשמו 12,400 דו״חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ. מרבית הדו״חות נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות