הח”כ השמאלני קיצוני קרא לשלול טיפול רפואי מחרדים, נבהל – ומחק

חבר הכנסת ממרצ פרסם ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו קרא שלא לספק שירותי רפואה לחסידויות המסרבות להישמע להנחיות • דקות ספורות לאחר מכן מחק את הציוץ • השרה עומר ינקלביץ': "לא מספיקה המחיקה, מגיעה גם התנצלות. מסוג המשפטים שיש לו אומץ להגיד רק על חרדים"
אריה ריבקינד
כ"ו טבת התשפ"א / 10.01.2021 18:44

מזהה תהליכים? חבר הכנסת השמאלני קיצוני יאיר גולן מרצ קרא היום (ראשון), בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, שלא לספק שירותי רפואה לחסידויות המסרבות להישמע להגבלות הקורונה.

דקות ספורות לאחר שצייץ את הדברים, גולן מחק את הציוץ השערורייתי.

ח”כ גולן כתב בציוץ: “אם יש חסידויות שמסרבות לציית לחוקי המדינה, אז אולי כדאי שהמדינה תפסיק לשרת להם שירותים מסויימים, כגון בריאות בימי קורונה”.

השרה עומר ינקלביץ’  הגיבה: “‏אחרי שהשווה את מדינת ישראל לגרמניה הנאצית, יאיר גולן בהתבטאות שגדולי האנטישמים היו גאים בה. לא מספיקה המחיקה, מגיעה גם התנצלות. מסוג המשפטים שיש לו אומץ להגיד רק על חרדים”.

זו לא הפעם הראשונה שבה ח”כ גולן מתבטא בצורה שנויה במחלוקת. רק לפני שבועיים צייץ הח”כ  כי הצלחת מבצע החיסונים הוא בכלל הישג של השמאל בישראל.

בטקס יום השואה בשנת 2016 נשא גולן, אז עדיין סגן הרמטכ”ל, דברים וקבע כי בחברה הישראלית מתחוללים תהליכים המזכירים אירועים שהתרחשו בגרמניה ובאירופה לפני 70-80 שנה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין ספק שהוא צדק שטען שהוא מזהה תהליכים
    11/01/2021 13:59
    שאול א.
  1. הוא ראה את התהליכים הגזעניים והאנטישמיים שעברו עליו. רק לא הבין מה “החלום” אומר לו.