אחרי מעצר הבלש: איש התקשורת קלמן ליבסקינד זומן למשרדי מח”ש

קלמן ליבסקינד הביא בעיתון 'מעריב' את גרסתו של אחד הבלשים שהיה מעורב במרדף המשטרתי בו נהרג אהוביה סנדק ז"ל • בעקבות כך נעצר הבלש בחשד לשיבוש חקירה
אבי כץ
כ"ו טבת התשפ"א / 10.01.2021 14:55

איש התקשורת קלמן ליבסקינד זומן בצהרים (ראשון) למשרדי היחידה לחקירות שוטרים, בהמשך למעצרו  הבוקר על ידי מח”ש – של אחד הבלשים שהיו מעורבים במרדף של ימ”ר ש”י במהלכו  נהרג אהוביה סנדק ז”ל.

העיתונאי עמית סגל צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “בצעד חריג, העיתונאי קלמן ליבסקינד זומן להגיע למח”ש היום, בהמשך לעניין הבלש העצור שאת גרסתו הביא בשבוע שעבר”.

מוקדם יותר דווח, כי הבלש שנעצר בחשד לשיבוש מהלכי חקירה, הוא הבלש שגרסתו פורסמה על ידי ליבסקינד בטורו בעיתון ‘מעריב’, באמצעות עורך דינו.

מטעמו של השוטר שנעצר נמסר הבוקר בתגובה: “מעצר זה הינו מעצר השתקה – מעצר שווא. ככל נראה מחשש לשיבוש הליכי חקירה דבר המוכחש מיסודו. מח”ש פועלת תחת לחץ ציבורי ותקשורתי ולא באופן ענייני – לא ייתכן שעוצרים שוטר מוערך כאחרון העבריינים מיד לאחר הפגנות אלימות בכל הארץ בעניין, כאשר מעצר מרשי בוצע שלושה שבועות אחרי האירוע הטרגי, כשמרשי נחקר מספר פעמים ושיתף פעולה מלאה בחקירותיו ואין כל חשש לשיבוש”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות