‘נכנע לביבי’ ו’שקרן בינוני’: ניסנקורן וחולדאי בעימות כואב עם כחול לבן

החלטת בית המשפט המחוזי בירושלים לדחות את משפט נתניהו הובילה לעימות בין כחול לבן ל'הישראלים' • חולדאי: "לא עברו שבועיים מאז שניסנקורן עזב וגנץ לא מפספס הזדמנות להיכנע לביבי" • כחול לבן: "לא מפתיע שזה מה שמנסח פייק מועמד בחצי משרה שלא ירוץ עד הסוף"
אריה ריבקינד
כ"ד טבת התשפ"א / 08.01.2021 13:50

אחרי שבית המשפט המחוזי בירושלים הודיע כי הדיון שהיה אמור להתקיים ב’תיק 4,000′ ביום רביעי הבא יבוטל עד להודעה חדשה – התפתחו עימותים בין כחול לבן הגוססת למפלגת ‘הישראלים’ של חולדאי המקרטעת.

שר המשפטים לשעבר אבי ניסנקורן שנטש את כחול לבן לטובת ‘הישראלים’ שיגר עקיצה כואבת לבני גנץ: “כשר משפטים לא התקפלתי והוצאתי נהלים ששמרו על בתי המשפט פתוחים גם בימי סגר. דמוקרטיות לא נעצרות בשעת חירום. לישראלים מגיעה הנהגה שאפשר לסמוך עליה”.

בכחול לבן הגיבו: “אבי, הפכת משליח מקצועי לשקרן בינוני. כנראה שכחת שאתה אישרת את סגירת בתי המשפט בסגר הקודם והארכת בשבועות את הפגרה. בניגוד אליך, גנץ עמד על השארת בתי המשפט פתוחים והמתקפה שלך היא פגיעה פוליטית בבית המשפט”.

יו״ר מפלגת הישראלים, רון חולדאי הצטרף לעימות וכתב: “לא עברו שבועיים מאז שניסנקורן עזב את משרד המשפטים – ומשפט נתניהו נדחה. גנץ לא מפספס הזדמנות להיכנע לביבי. אנחנו נחזיר את המדינה לפסים”.

בכחול לבן הגיבו לו: “תגובה שמעידה על בורות וחוסר הבנה של מערכת המשפט, אבל זה לא מפתיע שזה מה שמנסח פייק מועמד בחצי משרה שלא ירוץ עד הסוף ויפרוש רגע לפני קו הסיום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות