השמאל מאוכזב: בגלל הסגר נדחה דיון של נתניהו שתוכנן לשבוע הבא

בשל הגבלות הקורונה לא נקבע מועד אחר לדיון • בנימוק להחלטה נכתב: "בהתחשב בריבוי הנוכחים המגיעים לדיון ובסגר הכללי - הדיון מבוטל" • 'הדגלים השחורים': "עכשיו הכל ברור - כולנו בסגר בשביל שביבי לא יעמוד לדין"
אריה ריבקינד וחיים טוויל
כ"ד טבת התשפ"א / 08.01.2021 12:40

בגלל הסגר והגבלות הקורונה: בית המשפט המחוזי בירושלים הודיע היום (שישי) על ביטול הדיון במשפט תיקי האלפים של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שנקבע לשבוע הבא.

במכתב ההחלטה נאמר, בין היתר: “בהתחשב בריבוי הנוכחים המגיעים לדיון ובסגר הכללי – הדיון מבוטל”.

אתמול קיים בני גנץ, המכהן גם כשר משפטים, פגישה עם היועץ המשפטי לממשלה, ראש לשכת עורכי הדין ופקידים נוספים במשרד המשפטים. בסיום הפגישה הוחלט להחיל את תקנות הסגר גם על בתי המשפט.

בכך נאלץ גנץ לחזור בו מההבטחה לפיה בתי המשפט יישארו פתוחים, על מנת שניתן יהיה לדון בתיקי נתניהו גם בסגר.

בתגובה לידיעה שפורסמה השבוע על בקשה של פרקליטי נתניהו לדחות את המשפט, צייץ גנץ ציוץ ילדותי: “נתניהו, אל דאגה. בתי המשפט יישארו פתוחים – עליי”.

הבוקר הגיב גנץ על דחיית הדיון וכתב כי בתי המשפט נותרו פתוחים כמו שהתחייב, אך הוא התיר לשופטים להחליט האם הדיונים יתקיימו למרות הסגר, וכך החליטו השופטים בתיקי נתניהו. “זוהי עוד הוכחה לכך שמערכת המשפט בישראל עצמאית, עניינית, ולא רודפת את נתניהו”..

‘הדגלים השחורים’ אמרו בתגובה לדחיית הדיון: “עכשיו הכל ברור – כולנו בסגר בשביל שביבי לא יעמוד לדין על פשעיו. ראש הממשלה הכניס את מדינת ישראל לסגר בשביל דחיית משפטו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל שוחרי הצדק והאמת
    10/01/2021 00:03
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ובראשם נתניהו צריכים להיות מאוכזבים מדחיית המשפט וגלוי האמת — זה לא ענין של שמאל. מה? רק השמאל מעונין באמת ובצדק? והימין לא??? מה? נתניהו לא מעונין להוכיח את חפותו — “לא יהיה כלום, כי לא היה כלום”? הוא צריך היה לעמוד על כך שמשפטו יתנהל ללא דחיות כדי להראות ולהוכיח את חפותו — מי שחף מפשע רץ במהירות כדי להוכיחה