חולדאי כבר נחלש ומקבל רק 6, גנץ עם 4 • וכמה גוש ‘רק לא ביבי’?

הליכוד נשארת המפלגה הגדולה ביותר עם 28 מנדטים, אבל בצירוף החרדים מגיע הגוש הזה ל־43 מנדטים בלבד, בלי ימינה • המפלגה הכלכלית החדשה בראשות ירון זליכה 1.3%, תנופה בראשות עפר שלח 1.3%
אריה ריבקינד
כ"ד טבת התשפ"א / 08.01.2021 10:15

74 ימים לבחירות לכנסת ה־24: מסקר של מכון ‘פאנלס פוליטיקס’, בהנהלת מנחם לזר, שבוצע עבור ‘מעריב־סופהשבוע’ עולה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום, היה גוש ‘רק לא ביבי’ זוכה ב־64 מנדטים, לעומת 43 לגוש הליכוד-חרדים, ללא ימינה.

מהסקר שבוצע אתמול עולה כי הליכוד בראשות בנימין נתניהו מקבלת 28 מנדטים – ירידה במנדט לעומת הסקר הקודם.

תקווה חדשה בראשות גדעון סער מתחזקת במנדט ועולה ל־18.

יש עתיד בראשות יאיר לפיד נותרת יציבה עם 14 מנדטים. גם ימינה בראשות נפתלי בנט ללא שינוי עם 13 מנדטים.

הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה, שעדיין לא ברור אם תתפרק או תשמור על המסגרת המשותפת, ממשיכה לרדת ובסקר הנוכחי היא מקבלת 10 מנדטים, לעומת 11 בשבוע שעבר.

ש”ס בראשות אריה דרעי יציבה עם 8 מנדטים, בעוד יהדות התורה מאבדת השבוע מנדט ומקבלת 7, כמו ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן.

מפלגת ‘הישראלים’ בראשות רון חולדאי, שצירף אליו השבוע ארבע מועמדות חדשות וגם את סגן הרמטכ”ל לשעבר דן הראל מאבדת 2 מנדטים בתוך שבוע, ירידה מ־8 ל־6 מנדטים בלבד.

יו”ר כחול לבן בני גנץ, שבסקר בשבוע שעבר לא עבר את אחוז החסימה, מקבל השבוע מקבל 4 מנדטים, על גבול המחיקה.

מרצ, בראשות ניצן הורוביץ, שאישרה השבוע את רשימתה לכנסת עם שלושה מועמדים ערבים בעשירייה הראשונה, נותרת גם השבוע עם 5 מנדטים.

מתחת לאחוז החסימה נמצאות: העבודה 1.9%, עוצמה יהודית 1.7%, המפלגה הכלכלית החדשה בראשות ירון זליכה 1.3%, תנופה בראשות עפר שלח 1.3%, גשר בראשות אורלי לוי־אבקסיס 0.3%, הבית היהודי 0.3% וותיקי ישראל בראשות דני יתום 0.0%.

בסקר השתתפו 527 חברים בפאנל המשיבים של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט. הסקר בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל מגיל 18 ומעלה, יהודים וערבים כאחד. טעות הדגימה המרבית בסקר זה היא 4.3%.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות