יענקי קנייבסקי לנתניהו: סבא הורה לסגור החיידרים לכמה ימים

ראש הממשלה שוחח עם יענקי קנייבסקי, ביקש ממנו לפעול לשיתוף פעולה מלא עם הסגר - ושהפעם מרן הגר"ח יפרסם אמירה יותר חזקה • רמז כי בסגר המהודק תהיה אכיפה מאד חזקה • בשיחה העביר הנכד את ברכת הגר״ח על מבצע החיסונים המוצלח שהוביל: "הרב מורה לכולם להתחסן"
אריה ריבקינד
כ"ג טבת התשפ"א / 07.01.2021 13:16

המאבק בנגיף הקורונה: ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר היום (חמישי) ליענקי קניבסקי, נכדו של מרן הגר”ח קניבסקי וביקש ממנו לפעול לשיתוף פעולה מלא בציבור החרדי עם הסגר המהודק.

ראש הממשלה הסביר בשיחה כי מדובר בנגיף מסוכן יותר וכי דברים השתנו. כמו כן הוא רמז כי תהיה אכיפה מאד חזקה – ולא יוכל לעצור אותה, שכן יש מפכ”ל חדש, והשוטרים יקפידו מאד.

הנכד השיב כי הם יודעים על הנגיף החדש, שכן היו אצלם מומחים.

נתניהו: “זה לא רק מוטציה, זה נגיף חדש לגמרי ולכן צריך להיזהר”. הוא ציטט פסוקים, כמו ‘ונשמרתם’, וביקש מאוד שהפעם מרן הגר”ח יפרסם אמירה יותר חזקה.

ואכן, מיד אחרי השיחה יצאה הודעה רשמית מהבית ברחוב רשב”ם בה נאמר:  “ראש הממשלה נתניהו שוחח כעת עם נכדו של מרן שליט”א. במהלך השיחה העביר יענקי לראש הממשלה נתניהו את המסר כי מרן שר התורה הגר”ח קנייבסקי הורה הבוקר לסגור לכמה ימים את החיידרים לאור התחלואה הקשה”.

בשיחה עם גורם שמעורה בנעשה במוסדות החינוך הוא אומר, שיש את ההוראה הרשמית, ויש גם את ההוראה ‘בשקט’ למנהלים.

במהלך השיחה העביר הנכד לראש הממשלה, את ברכתו של מרן הגר״ח על מבצע החיסונים המוצלח שהוביל למען מדינת ישראל, וציין כי הרב מורה לכל שומעי לקחו להתחסן ולשמור על כל ההוראות

אמש שוחח ראש הממשלה עם ח”כ ישראל אייכלר, השוהה בביתו לאחר שחלה בשבוע שעבר בקורונה. נתניהו שטח באוזני ח”כ אייכלר את נתוני התחלואה העולים בצורה מסכנת חיים בכל רחבי הארץ – וביקש למסור לרבי מבעלזא כי הפעם מדובר בסגר קצר וממוקד, בתקווה שהחיסונים ישפיעו ולא נצטרך סגר נוסף.

“כך יימנע ביטול תורה, מערכת החינוך תוכל לחזור לקדמותה ובאי בתי הכנסת יוכלו להתפלל בבריאות איתנה”, אמר נתניהו. “אך בינתיים אנו זקוקים לעזרת כל הציבור למאמץ מאוחד, להורדת התחלואה על ידי סגר הדוק בכל המיגזרים והגילאים”.

ח”כ אייכלר הבטיח להעביר את הדברים במלואם.

הוא מסר לראש הממשלה את ברכתו של הרבי מבעלזא, על מבצע החיסונים היעיל והמופתי. הוא סיפר כי הרבי מבעלזא מורה לחסידיו להתחסן ומתפלל לקדוש ברוך הוא שהחיסונים אכן יצליחו למנוע את המחלה הנוראה – והעולם יחזור לשפיות בריאה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות