השוטרים שאפשרו חתונה המונית בביתר וקיבלו ברכה מהרבי – הושעו

מאות חסידי תולדות אברהם יצחק חגגו בחתונה בעיר ביתר, אליה הגיעו קצינים שביקשו ברכה מהאדמו"ר, במקום לפזר את ההתקהלות • מ"מ מפכ"ל המשטרה הנכנס הורה להעביר את הקצינים מתפקידם, עד לסיום הבירור בפרשה • מקור בחסידות: היה לנו תיאום מוקדם עם המשטרה
חיים טוויל
כ"ב טבת התשפ"א / 06.01.2021 15:59

מאות חסידים השתתפו אמש (שלישי) בחתונה של נכד האדמו”ר מ’תולדות אברהם יצחק’ בעיר ביתר עילית – בעוד המשטרה מאפשרת לה להתקיים, בניגוד לתקנות משרד הבריאות.

מ”מ מפכ”ל המשטרה הנכנס, ניצב קובי שבתאי, הורה היום להעביר את הקצינים שהתעכבו בדיווח על החתונה מתפקידם עד לסיום הבירור בעניינם –  בעקבות תיעוד שבו נראים אנשי המשטרה מקבלים ברכה וכוס יין מהאדמו”ר, במקום לפזר את ההתקהלות האסורה.

לפי דיווח של אהרן רבינוביץ ב’הארץ’, כמה שוטרים וקצינים נכנסו לחתונה ועזבו את המקום לאחר שקיבלו ברכה מהאדמו”ר. רק בסיום החתונה נכנסו למקום שוטרים והחרימו את ציוד ההגברה.

מקורות בחסידות טענו כי האירוע תואם מראש עם קצינים במשטרה. לדבריהם, המשטרה התחייבה שלא להיכנס למתחם לפני השעה 23:00 – ואכן כך היה.

השוטרים הגכיעו למקום רק משום ששכנים חרדים המתגוררים בסמיכות התקשרו להתלונן.

מקור בחסידות אמר לאהרן רבינוביץ: “כבר בשעות הערב המוקדמות הגיע לאזור כוח גדול של משטרה, אך השוטרים נשארו ברחובות הסמוכים ולא התקרבו למתחם שבו התקיים האירוע.

הוא הוסיף כי התיאום כלל גם אפשרות שהאירוע ידלוף לתקשורת. “הסיכום היה שאם דבר האירוע מתפרסם, השוטרים יבואו רק בשביל הפורמליות, יכנסו ואולי אפילו יחלקו קנסות, אבל לא יפזרו את המשתתפים”.

בתיעוד שפורסם מהאירוע נראה קצין משטרה לוחץ את ידי האדמו”ר כשהוא מרכין את ראשו לקבלת ברכה, ומסביבו משתתפים רבים שאינם עוטים מסיכות.

לדברי המקור, השוטרים שנכנסו בסיום האירוע והחרימו את ציוד ההגברה נשאו מצלמות גוף, אך כניסתם של השוטרים שיצאו לאחר שקיבלו ברכה מהאדמו”ר לא תועדה על ידיהם.

 

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות