מעצב גרפי: “למה לא להזרים גז לישיבות?” • הוגשה תלונה למשטרה

המעצב ערן רובינפלד הציע בפוסט שפרסם להזרים לתוך הישיבות החרדיות גז • אחרי שהגולשים זעמו - הוא מחק את הפוסט • נציג סיעת דגל התורה בהרצליה, הגיש  תלונה במשטרה
אבי כץ
כ"ב טבת התשפ"א / 06.01.2021 13:40

המעצב הגרפי הבכיר ערן רובינפלד, העובד עם חברות גדולות במשק – הסית לרצח חרדים, תוך שהוא קורא ‘להזרים גז לישיבות’.

רובינפלד, לשעבר מעצב במוסף ‘הארץ’ ו’במחנה’ וכיום עורך גרפי במגזין ‘אוטו’ שיתף בפייסבוק כתבה מעיתון ‘הארץ’, בה נכתב כי הרב קנייבסקי הורה, כביכול,  להשאיר את תלמודי התורה פתוחים בזמן הסגר השלישי – וכתב: “הם כבר מרוכזים וצפופים בישיבות, למה לא לנעול את הדלתות ולהזרים גז פנימה?”.

הדברים עוררו סערה ברשתות החברתיות, בשל ההסתה המפורשת לרצח חרדים.

בעקבות הביקורת שספג, מחק רובינפלד את הפוסט, אבל צילום מסך שלו ממשיך לחרוך את הרשתות החברתיות.

דני פרומצ’נקו, עורך אחראי ובעלים של מגזין ‘אוטו’ הגיב: “ערן הוא גרפיקאי פרילנס ולא כותב אצלנו. דעתו לא משקפת את דעתנו בכל דבר ועניין, אנו מגנים כל התבטאות שכזאת נגד בני אדם ובעיקר נגד בני עמנו. הוא עצמו גם מחק את הדברים”.

אלעד צדיקוב, נציג סיעת דגל התורה בהרצליה, הגיש  תלונה במשטרה כנגד רובינפלד: “לא ניתן דרור לבריונות והסתה ברשת-לפרוק את תחלואי נפשם בהשתלחות בילדי ישראל”.

ח”כ משה ארבל  פנה אל היועץ המשפטי: “דבריו של מר רובינפלד הם הסתה קשה לאלימות, בפרסום מזעזע וחולני אשר מקומו לא יכירנו. הפרסום מעודד אלימות ורצח של ילדים על לא עוול בכפם באופן בו רצחו הנאצים ימ”ש את היהודים באירופה, ומתוך מתן הצדקה בעקיפין למעשיהם המזוויעים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    להפסיק להעסיק אותו !! בושה
    06/01/2021 13:49
    ירום
  1. מקווה מאוד שתופסק העסקתו של מר ערן רובינפלד בכל מקום מעתה ואילך