בני גנץ יחבור לנפתלי בנט בימינה? כחול לבן: “די להמצאות ולשקרים”

בחדשות 12 דווח כי יו"ר כחול לבן בוחן ריצה משותפת עם מפלגת ימינה בבחירות לכנסת - וכי נפתלי בנט לא שולל את האפשרות הזו • כחול לבן: ״דיווח שקרי" • הליכוד: "בנט רוצה לרוץ עם גנץ, אהוד ברק מצהיר שגדעון בצד שלו בשמאל - בזמן שלגדעון ובנט אין ממשלה בלי השמאל"
אריה ריבקינד
כ' טבת התשפ"א / 04.01.2021 20:37

שר הביטחון ויו”ר כחול לבן בני גנץ בוחן ריצה משותפת עם מפלגת ימינה בבחירות לכנסת הקרובה.

סובלים מבעיה רפואית? מרגישים לבד? • יכולים  להרוויח 6,400 ש”ח לחודש מהמצב

בחדשות 12 דווח, כי יו”ר ימינה נפתלי בנט לא שולל את האפשרות הזו.

הרמטכ”ל לשעבר גנץ, ששוחח בימים האחרונים עם אנשי כחול לבן אמר, כי הוא שוקל את הרעיון להצטרף לרשימה של נפתלי בנט.

כזכור, שר המשפטים לשעבר אבי ניסנקורן אמר לאחר עריקתו למפלגה של רון חולדאי, כי זו היתה אחת הסיבות שהניעו אותו לפרוש מכחול לבן.

מכחול לבן נמסר בתגובה: ״דיווח שקרי, גנץ לא שוקל חיבור לימינה. די להמצאות ולשקרים. מוטב שפוליטיקאים יתרכזו בניהול אחראי של המדינה ולא בספינים״.

‏תגובת ימינה על הדיווח: “כמו הציבור בישראל, גם פוליטיקאים שונים מחפשים מנהיגות אמיתית שאפשר לסמוך עליה, זו הסיבה שרבים פונים אלינו להצטרף לימינה ולדרכה. בנט ממוקד בגיבוש תכניות לאומיות לשיקום הכלכלה, החיבורים יפורסמו בזמן המתאים”.

בליכוד הגיבו על הדיווח: ”בנט רוצה לרוץ עם גנץ, אהוד ברק מצהיר שגדעון בצד שלו בשמאל – בזמן שלגדעון ובנט אין ממשלה בלי השמאל, רק הליכוד יכול להקים ממשלת ימין על מלא”.

מוקדם יותר היום נחתם הסכם עודפים בבחירות לכנסת ה-24 בין יו”ר ימינה נפתלי בנט ויו”ר תקווה חדשה גדעון סער.

נזכיר, כי היום, עם כניסתו לתפקיד שר המשפטים, אמר בני גנץ כי לא יסכים שאף אחד יפגע במערכת המשפט: “בטח לא אוכל להסכים שמי שמעורב בכתבי אישום ונאשם בפלילים – יעסוק בנושאים המשפטיים, והוא חייב להשאיר עצמו מחוץ לעניינים אלו. כולם שווים בפני החוק. לא אתן לנאשם בפלילים לגעת במערכת המשפט, לא אתן למטאפורות של D-9 על בתי המשפט לקבל מקום. תפקידנו הוא להמשיך ולשמור על מערכת המשפט ושלטון החוק בישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות