רבקה, רעיית ג’ק טייטל, נפצעה קשה • אחיותיה: כבר ראינו ניסים

רבקה טייטל, תושבת שבות רחל, נפצעה קשה בפיגוע אבנים • ילדיה שנסעו ברכב לא נפצעו • רבקה היא אשתו של ג'ק טייטל, שמרצה שני מאסרי עולם - ו-30 שנה על רצח שני פלסטינים • אחיותיה: "המצב שלה לא טוב. אבל אנחנו אופטימיים. זו הפעם השנייה שהמשפחה נפגעת מטרור" I צפו
חיים טוויל
י"ט טבת התשפ"א / 03.01.2021 17:53

רבקה טייטל, תושבת שבות רחל, בת 43, היא הישראלית שנפצעה באורח קשה בפיגוע אבנים שאירע בצהריים (ראשון) ליד נווה צוף בכביש 465 בבנימין.

סובלים מבעיה רפואית? מרגישים לבד? • יכולים  להרוויח 6,400 ש”ח לחודש מהמצב

היא נפגעה מאבן  בראשה, טופלה על ידי צוותים של כוחות הצלה ופונתה לבית החולים שיבא בתל השומר. שני ילדיה הקטנים שהיו עמה ברכב לא נפגעו.

רבקה היא רעייתו של ג’ק טייטל, שמרצה שני מאסרי עולם ו-30 שנים על רצח שני פלסטינים, שני נסיונות רצח, הנחת מטען סמוך לדלת ביתו של פרופ’ זאב שטרנהל ועבירות נוספות.

טייטל הגיש, באמצעות עו”ד משה פולסקי, בקשה לצאת מהכלא כדי לשהות לצד רעייתו בבית החולים.

אחיותיה של רבקה, דסי פפרמן ושרה אביטן, הגיעו לשהות לצידה בבית החולים. הן טענו שלא מדובר בעיניהן בפעולת נקם על מעשיו של טייטל.

פפרמן: “המצב שלה לא טוב. אבל אנחנו אופטימיים, כבר ראינו ניסים. זאת הפעם השנייה שהמשפחה שלנו נפגעת מטרור. בעלה של שרה נפצע בפיגוע ירי. אנחנו נוהגים לחשוב שאבנים זה בקטנה, זה בדרך כלל לא מוזכר בתקשורת, אבל זה יכול להיות לא פחות מסוכן מירי. לצערנו הרב זו לא הפעם הראשונה שאנחנו במצב הזה”.

“ברור לי שזה היה מקרי לחלוטין שהם פגעו דווקא בה”, אמרה אביטן. “שום נקם ושום דבר. זה שאנחנו יהודים זה מספיק להם”.

מנהל יחידת טראומה וכירורגיה קריטית במרכז הרפואי שיבא בתל השומר, ד”ר יורם קליין, עדכן על מצבה של הפצועה: “היא הגיעה אלינו במצב קשה ועם פגיעת ראש משמעותית. לאחר שהיא תועבר לבדיקות נוספת נחליט אם היא זקוקה לניתוח או להמשך השגחה”.

כוחות צה”ל מהחטיבה המרחבית אפרים פתחו במצוד אחר המחבלים שיידו את האבנים ונמלטו לאזור הכפר ניזאם.

סוכנות הידיעות הפלסטינים דיווחה כי לפחות 15 מתושבי הכפר נעצרו בפעילות הצבאית.

דובר צה,ל עדכן הערב כי הכוחות מכתרים את הכפר דיר ניזאם בבנימין וחוסמים צירים במרחב.

פראמדיק מד”א אורי גבריאל שהגיע למקום סיפר: “הפצועה חולצה מהרכב כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלה מדממת בראשה. יחד עם כוח רפואה של צה”ל הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה ועצירת דימומים ופינינו אותה לבי”ח כשהיא בהכרה מעורפלת ומצבה יציב.”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות