אמיר אוחנה: “אני צופה מספר חד ספרתי של מנדטים לגדעון סער”

אריה ריבקינד
|
ט"ז טבת התשפ"א / 31.12.2020 00:26
השר לביטחון פנים אמיר אוחנה בריאיון ל’סיפור המרכזי’: “אני מאוד אופטימי. אני מאמין שאת הבחירות האלה אנחנו נסיים סופסוף אחרי הרבה זמן בהכרעה. אנחנו נגמור עם למעלה מ-30 מנדטים”

השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, התייחס הערב (רביעי) בראיון לתכנית ‘הסיפור המרכזי’ בערוץ 20 להתפתחויות האחרונות במערכת הפוליטית.

סובלים מבעיה רפואית? מרגישים לבד? • יכולים  להרוויח 6,400 ש”ח לחודש מהמצב

“בתוך כל הבלאגן רואים מפלגה אחת יציבה חזקה ותיקה שיש לה מסורת ארוכה – מפלגת השלטון הליכוד בראשות נתניהו, ואני מאוד אופטימי. אני מאמין שאת הבחירות האלה אנחנו נסיים סופסוף אחרי הרבה זמן בהכרעה”.

הוא הוסיף: “אני רואה, וכמוני גם אזרחי ישראל, את ההישגים האדירים בתקופה לא פשוטה. כל העולם עבר עכשיו מכה קשה עם הקורונה. אנחנו כנראה נהיה אחת המדינות הראשונות לצאת מהמשבר הזה, אנחנו מקום ראשון בעולם ביחס לגודל של המדינה בחיסונים. רואים את הסכמי השלום שהולכים ונערמים על שולחננו, זה כמעט נהפך לדבר שבשגירה. ויש איתו פוטנציאל אדיר גם בביטחון אבל גם בכלכלה וביחסי החוץ והתיירות”.

לדבריו, “אני שומע מאזרחים רבים שלא הצביעו ליכוד בבחירות האחרונות שהפעם מתכוונים לעשות זאת”.

על גדעון סער אמר: “בסקרים זה תמיד מתחיל מאוד למעלה אבל בסופו של דבר לא ישפיע באופן משמעותי, אני צופה מספר חד ספרתי של מנדטים לגדעון סער. ובסופו של דבר הליכוד, אם ישמור על ההישגים האלו, ולהביא עוד הישגים – אנחנו נגמור עם למעלה מ-30 מנדטים, בוודאות המפלגה הגדולה ביותר, אני אפילו מוכן להגיד בפער משמעותי אולי אפילו פי שתיים מהמפלגה הבאה בתור אחריה, ולכן היא תרכיב גם את הממשלה הבאה”.