‘התנועה לאיכות השלטון’ לוחצת על הפרקליטות: טפלו בשחיתות באלעד

לאחר תחקיר שביצעה 'התנועה לאיכות השלטון' ופנייה בתלונה למשטרה ולפרקליטות - 'בתנועה' מאוכזבים: "לא חלה שום התקדמות מאז" • מבהירים: "לא נסכים לעצום עיניים. לא נאפשר לשחיתות להיקבר במסדרונות הפרקליטות"
חיים טוויל
ט"ו טבת התשפ"א / 30.12.2020 21:50

לאחר חודשים של תחקיר עומק שביצעה התנועה לאיכות השלטון, ולאחר פניה בתלונה למשטרה ולפרקליטות, שהובילה לפני שנה וחצי לחקירת משטרה נגד בכירים בעיריית אלעד – הודיעה היום (רביעי) התנועה לאיכות השלטון, כי היא לא תאפשר “לשחיתות להיקבר במסדרונות הפרקליטות”.

סובלים מבעיה רפואית? מרגישים לבד? • יכולים  להרוויח 6,400 ש”ח לחודש מהמצב

בהודעה שפרסמה נאמר:

“מה שקורה באלעד הוא שחיתות לשמה שיוצרת אפליה מכוערת נגד ציבור מסוים. עיריית אלעד פועלת באוטונומיה מוחלטת, בלי איזושהי אכיפה של החוק. בעיר מוקצאות קרקעות למקורבים של עובדי העירייה ובמטרה להיטיב עם הציבור האשכנזי בעיר, תוך פגיעה בציבור הספרדי – וסביב כל זה יש מעין ‘הסכמה בשתיקה'”.

לפי התנועה, “לאחר חודשים של תחקיר שביצענו ובעקבות תלונה מפורטת שהעברנו על הנעשה בעיר אלעד, ניצב תלונות הציבור, השופט בדימוס דוד רוזן, ביקר בחריפות את התנהלות עיריית אלעד, שהתעלמה מתלונות מפורטות ומבוססות של התושבים על שחיתות, ואף המליץ ליועמ”ש באופן תקדימי לשלול מהעירייה את סמכויות האכיפה”.

אלא שמאז דבר לא התקדם: “לצערנו, לא חלה שום התקדמות מאז. לכן פנינו שוב לפרקליטות, אשר התחייבה לטפל בחלק מהפניות הספציפיות שהעלינו ושלא נענו על ידי הגורמים המוסמכים”.

בתנועה מבהירים: “לא נסכים לעצום עיניים מול עבירות נדל”ן והקצאת קרקעות לטובת מקורבים ובעלי תפקידים במועצה. לא נאפשר לשחיתות להיקבר במסדרונות הפרקליטות”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בטח
    31/12/2020 21:21
    איציק
  1. בירידה לפארק מצד שמאל ישנו מבנה. מי נתן מי קיבל. או שוחד או סחיטה, שמישהו יבדוק

  2. למה צריך ללחוץ? מדוע הפרקליטות לא עושה את מלאכתה נאמנה ?
    01/01/2021 14:37
    ברוך
  3. למה צריך ללחוץ? מדוע הפרקליטות לא עושה את מלאכתה נאמנה ?