רגע מרגש: יונתן פולארד נחת בישראל עם רעייתו אסתר

אחרי שלושים שנות מאסר וחמש שנים תחת הגבלות חמורות בניו יורק, המרגל הישראלי נחת בארץ יחד עם רעייתו אסתר • בשל מצבה הרפואי של אשתו, בחרו בני הזוג פולארד להגיע בטיסה פרטית ישירה מנמל התעופה ליברטי שבניוארק ניו ג'רזי, לנמל התעופה בן גוריון • צפו בתמונות מהטיסה
חרדים 10
ט"ו טבת התשפ"א / 30.12.2020 04:52

יונתן פולארד נחת לפנות בוקר (רביעי) בישראל, כשהוא מלווה ברעייתו אסתר.

סובלים מבעיה רפואית? מרגישים לבד? • יכולים  להרוויח 6,400 ש”ח לחודש מהמצב

לפי דיווח ב’ישראל היום’,  בני הזוג פולארד הגיעו לישראל בטיסה פרטית ישירה מנמל התעופה ליברטי שבניוארק, ניו ג’רזי, לנמל התעופה בן גוריון.

לקראת הנחיתה, הוזמן פולארד הנרגש על ידי הטייסים לקוקפיט, ושם האזין למגדל הפיקוח של נתב”ג שקיבל את פניו וברך אותו בעברית לרגל הגעתו לישראל.

עורך ‘ישראל היום’,  בועז ביסמוט, העלה לחשבון הטוויטר שלו תמונה של פולארד ורעייתו, אסתר, במהלך הטיסה וכתב:

“ברוך הבא הביתה ג׳ונתן פולארד! אני במקצוע מ-1983 ואני חושב שזה הלילה המקצועי המרגש ביותר שלי!!!”

לפני כחודש, הודיע משרד המשפטים בארצות הברית כי ועדת השחרורים החליטה שלא להאריך את ההגבלות שהוטלו על פולארד, לאחר שחרורו מהכלא לפני כחמש שנים.

משמעות הדבר הייתה שפולארד יוכל לעזוב את ארצות הברית לכל יעד שירצה – כולל ישראל. “הוועדה מצאה כי אין ראיות המובילות למסקנה כי פולארד עלול להפר את החוק”, כתבה הוועדה בנימוקיה.

פולארד שוחרר ב-2015 לאחר כ-30 שנה בהם ריצה עונש מאסר בארצות הברית. לאחר שהורשע בריגול למען ישראל.

עם שחרורו הוטלו עליו תנאים מגבילים למשך חמש שנים, הכוללים איסור יציאה מאזור מסוים בניו יורק, ענידת אזיק אלקטרוני המנטר את מיקומו באופן תמידי, מעצר בית לילי, ניטור מתמיד של מחשבו בביתו ובמקום עבודתו, והימנעות מיצירת קשר עם כלי התקשורת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות