גנץ מתפרק: עוד שלושה חברי כנסת מצטרפים לניסנקורן בדרך לחולדאי

לאחר הודעתו של שר המשפטים על הצטרפותו לראש עיריית ת"א, עינב קבאלה וח"כ נוסף עתידים לעזוב • גם ח"כ שפע עשוי להודיע על הצטרפותו • ניסנקורן דחה הצעה להיות מספר 2 של לפיד - ובחר בחולדאי • השניים עתידים להרכיב את הרשימה ביחד
אריה ריבקינד
י"ד טבת התשפ"א / 29.12.2020 17:19

לאחר הודעתו היום (שלישי) של שר המשפטים אבי ניסנקורן על הצטרפותו למפלגתו החדשה של רון חולדאי, ‘ישראל היום’ מדווח כי שלושה חברי כנסת מכחול לבן צפויים להצטרף אליהם, בניהם עינב קבאלה, ככל הנראה רם שפע וח”כ נוסף.

סובלים מבעיה רפואית? מרגישים לבד? • יכולים  להרוויח 6,400 ש”ח לחודש מהמצב

לפי ‘ישראל היום’, ניסנקורן סירב להיות מס’ 2 של יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד וככל הנראה יהיה מס’ 2 של חולדאי – כאשר השניים ירכיבו ביחד את הרשימה.

מלשכתו של לפיד נמסר בתגובה לפרסום: “אנחנו מאחלים לניסנקורן הרבה הצלחה בהמשך דרכו”.

יו”ר כחול לבן צפוי לנאום הערב, במקביל לנאום של רון חולדאי, ולהכריז על ריצה בבחירות. לפי הדיווח, הוא החל בגיוס מועמדים חדשים, לאחר הנטישה הגדולה.

ביום ראשון הדיח גנץ את חברי הכנסת אסף זמיר ומיקי חיימוביץ’ מהמפלגה, לאחר שהשניים הצביעו ביחד עם ח”כ רם שפע נגד הצעת החוק לדחיית התקציב, ולמעשה גרמו להפלתו ולהליכה לבחירות.

היום הודיעו מיכל קוטלר וונש ואבי ניסנקורן על נטישת כחול לבן.

גרם בכחול לבן: “המפלגה מתפרקת, כל אחד שוקל את דרכו ולוטש עיניים לכיוון משלו”. בכיר במפלגה אמר: “נדרש שינוי בהנהגה. כחול לבן לא יכולה להמשיך במבנה הנוכחי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות