אמו של אהוביה סנדק ז”ל לשוטר שהתקשר: “אתה לא מתבייש?”

שוטר מימ"ר ת"א הזמין את אמו של אהוביה סנדק ז''ל למסור עדות ביום שקמה מ'השבעה' • סמוטריץ': ''משטרת ישראל מתעקשת להוכיח שוב ושוב שהיא גוף אטום, מושחת וחסר גבולות" • עימותים קשים בהפגנות מחאה ברחבי הארץ
חיים טוויל
י"ד טבת התשפ"א / 29.12.2020 00:23

שוטר מהיחידה המרכזית של מחוז תל אביב התקשר הערב (שני) אל איילת סנדק, אמו של הנער אהוביה סנדק ז”ל שנהרג במרדף של בלשי ימ”ר ש”י בבנימין, והזמין אותה למסור עדות בתחנת המשטרה.

סובלים מבעיה רפואית? מרגישים לבד? • יכולים  להרוויח 6,400 ש”ח לחודש מהמצב

האם, שקמה היום מ’השבעה’ מחתה בפני השוטר על הזימון, ואמרה לו: “אתה לא מתבייש?” – וסיימה את השיחה.

היום דווח, כי המשטרה החמירה את העבירות שבהן חשודים ארבעת יושבי הרכב שבו נסע אהוביה ז”ל. שניים מהם חשודים כעת בהמתה בקלות דעת ובהפקרה אחרי פגיעה – מלבד החשד הראשוני ליידוי אבנים לעבר רכב פלסטיני.

איש התקשורת יאיר שרקי צייץ הערב: “לא מאמין למילה של המשטרה בחקירת מותו של אהוביה סנדק ז״ל. הגוף שאנשיו חשודים בגרימת התאונה חוקר את נסיבות האירוע, מסמן חשודים חליפיים, מסלים את סעיפי החשד ומדליף לכתבים. לי זה נשמע כמו שיבוש. ועדה משותפת למשטרה ולמח״ש זאת בדיחה. דרוש צוות בלתי תלוי”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ הגיב: ”משטרת ישראל מתעקשת להוכיח שוב ושוב שהיא גוף אטום, מושחת וחסר גבולות, שמצופף שורות בהגנה על שוטרים עבריינים ומוכן לרדוף את הקורבנות כדי להציל את עורו.

“כאילו מתחננים לאבד את טיפת האמון הציבורית שאולי עוד נשארה היכן שהוא. עצוב לי מאוד לכתוב ציוץ חריף כזה אבל זו כנראה האמת הכואבת”.

הפגנות מחאה על מותו של אהוביה ז”ל התקיימו הערב בירושלים, מול תחנת המשטרה בעיר אריאל, בגשר בר אילן בכביש 4, בקריית ארבע, בצומת יצהר, בצומת שילה, באשקלון ובצפת.

מוקד ההפגנות העיקרי היה בצומת בר אילן בירושלים, שם הפרו עשרות רבות של מפגינים את הסדר והתעמתו עם כוחות המשטרה, תוך יידוי אבנים וביצים, נזק לניידות המשטרה ולתשתיות, הבערת פחים וחסימת צירי התנועה.

כוחות המשטרה עצרו עד כה  14 מפגינים בגין הפרת הסדר וחסימת ציר התנועה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות