נפתלי בנט: חד משמעית, אני רוצה את ‎בצלאל סמוטריץ’ ברשימת ימינה

יו"ר ימינה תקף את השר לשעבר זאב אלקין: "פיצל את משרד התשתיות והאנרגיה, ואז פירק את משרד החינוך לחלקיקים. מה הוא עשה עם משרד המים ותנועות הנוער? כלום"
אריה ריבקינד
י"ג טבת התשפ"א / 28.12.2020 18:54

יו”ר מפלגת ‘ימינה’, ח”כ נפתלי בנט, הבהיר הערב (שני) כי הוא רוצה שח”כ בצלאל סמוטריץ’ יתמודד יחד איתו באותה רשימה בבחירות הקרובות.

סובלים מבעיה רפואית? מרגישים לבד? • יכולים  להרוויח 6,400 ש”ח לחודש מהמצב

“אני חד משמעית רוצה את ‎סמוטריץ’ ברשימה בבחירות הקרובות”, אמר בראיון לירון וילנסקי ויעקב ברדוגו בגלי צה”ל. “נניח בצד את כל העניינים במחלוקת עד שנחלץ את ישראל”.

בנט תקף במהלך הראיון את ראש הממשלה בנימין נתניהו על התנהלותו במהלך משבר הקורונה. “החיסונים לא מורידים מנתניהו את האחריות על הכישלון בשנה האחרונה”.

גם את השר לשעבר זאב אלקין, שערק למפלגתו של סער –  תקף: “אלקין פיצל את משרד התשתיות והאנרגיה, ואז פירק את משרד החינוך לחלקיקים. מה הוא עשה עם משרד המים ותנועות הנוער? כלום”.

על מותו של אהוביה סנדק ז”ל, אמר: ”שוחחתי בטלפון עם אמו. היה לה בן מתוק, טוב לב, הוא נהרג בצורה בלתי נתפסת, עוד יותר בלתי נתפס שלא היתה חקירה מיידית ומקימים חקירה משותפת של מח”ש והמשטרה.

”צריכים לחקור את זה עד תום, זה ילד שמת. אני חושב ומתכוון לעקוב אחרי זה. ילד מת בלי שהיה צריך למות ובנסיבות בלתי נתפסות. אנחנו לא ניתן לזה להיעלם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות