עמית סגל: די לנהי ובכי, מייללים על עומסים שיצרה השיירה של המשיח

הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 נמאס לשמוע את הנהי בכלי התקשורת על קשיים ותקלות במבצע 'לתת כתף': ''מול עינינו מתנהל מבצע שאין כמותו בעולם כולו, ושיביא לחיסון אוכלוסיית ישראל בתוך זמן שיא. הבכיינות והקיטורים כדרך חיים הם כל כך 2020"
אבי כץ
ט' טבת התשפ"א / 24.12.2020 21:08

לעמית סגל, הפרשן הפוליטי של ‘חדשות 12’, די נמאס לשמוע את הנהי בכלי התקשורת על קשיים ותקלות במבצע ‘לתת כתף’ לחיסון אזרחי ישראל נגד נגיף הקורונה.

סובלים מבעיה רפואית? מרגישים לבד? • יכולים  להרוויח 6,400 ש”ח לחודש מהמצב

“אינני יכול לסבול את הנהי הבכייני והבלתי פוסק בתקשורת על ‘קשיים במבצע החיסונים’, על ההמתנה הארוכה במוקדים הטלפוניים של הקופות, ועל הדיווחים האובססיביים אודות האומלל שקיבל חמש מנות חיסון במקום אחת (ומן הסתם משתעל נוגדנים)”, כתב סגל בחשבון הפייסבוק שלו.

לדבריו, “מדובר במבצע מפואר של מערכת הבריאות, שבמסגרתו הוסרה כבר השבוע סכנת מוות מרבע מיליון ישראלים,  בהזרקת מאה אלף חיסונים מדי יום, בתנאי אחזקה קשים ובלי שאף חיסון ירד לטמיון.

”מול עינינו מתנהל מבצע שאין כמותו בעולם כולו, ושיביא לחיסון אוכלוסיית ישראל בתוך זמן שיא, וזאת בזכות מערכת בריאות וקופות חולים שכה אהבנו להשמיץ”.

סגל הוסיף: ”המשיח מגיע על חמור ופה מייללים על העומסים שיצרה השיירה שלו בכביש מספר אחת. הבכיינות והקיטורים כדרך חיים הם כל כך 2020, ממש כמו, הלוואי, הקורונה עצמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות