נעצר מחבל מאזור ג’נין החשוד ברצח אסתר הורגן הי”ד ביער ריחן

פלסטיני מאזור ג'נין, כבן 40, החשוד במעורבות בביצוע הרצח הנורא - נעצר ללא נשק ולא הביע התנגדות למעצרו • יחד עימו נעצרו חשודים בסיוע להימלטות שלו • בנימין, בעלה של אסתר הי"ד: "מצפים שיימצה הדין עד תום, עם אותו רוצח נתעב. אנחנו נתרכז בעשייה שלנו, להוסיף אור"
חיים טוויל
ט' טבת התשפ"א / 24.12.2020 14:20

בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של שירות הביטחון הכללי, הימ”מ וצה”ל נעצר היום (חמישי) חשוד במעורבות בביצוע הרצח של אסתר הורגן הי”ד ביער ריחן.

סובלים מבעיה רפואית? מרגישים לבד? • יכולים  להרוויח 6,400 ש”ח לחודש מהמצב

החשוד, כבן 40, נעצר ללא נשק ולא הביע התנגדות למאסרו.

יחד עימו נעצרו חשודים בסיוע להימלטות שלו.

לפי דיווחים, החשוד במעשה היה בעבר כלוא בישראל בגין פעילות פח”ע.

בהודעת השב”כ צוין, כי החשוד הוא פלסטיני מאזור ג’נין הנמצא בחקירת שב”כ.

יתר פרטי החקירה תחת איסור פרסום.

מ’, ראש מרחב איו”ש בשב”כ, עדכן היום בצהרים את בעלה של אסתר ז”ל, בנימין הורגן, במעצר החשוד וסיפר לו על המאמצים הגדולים שהשקיע השירות בימים שמאז הרצח.

בנימין אמר: “התבשרתי עכשיו על ידי שירות הביטחון הכללי שנעצר חשוד. אנחנו כמובן מחזקים את ידיהם, הייתי בטוח שזה יגיע במוקדם או במאוחר, הם עשו את העבודה בצורה נפלאה, ואנחנו סומכים את ידינו על כוחות הביטחון ומערכת המשפט, וכמובן מצפים שיימצה הדין עד תום, עם אותו רוצח נתעב. אנחנו נתרכז בעשייה שלנו, להוסיף אור”.

אסתר הורגן, תושבת טל מנשה שבצפון השומרון, אם לשישה ילדים, אמנית ויועצת זוגית נרצחה ביום ראשון השבוע, וגופתה נמצאה ביער באותו לילה.

הורגן יצאה לריצה ביער ביום ראשון בסביבות השעה 13:00 בצהריים. בשעות הערב, לאחר שלא הצליח ליצור אתה קשר, הזעיק בעלה בנימין את כוחות הביטחון.

צוותי הסריקה של צבא ומשטרה החלו בחיפושים אחריה. בסביבות השעה אחת לפנות בוקר היא נמצאה על ידי אחת מיחידות הסריקה, ללא רוח חיים.

אסתר הורגן הייתה אם לשישה ילדים, שתי בנות וארבעה בנים. הקטן שבהם בן 13 חגג בר מצווה רק לפני כ 3 חודשים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות