יעלון בבית משפחת שאול אורון הי”ד: “ברור לנו שגופתו בידי חמאס”

שר הביטחון בוגי יעלון ביקר בבית משפחתו של שאול אורון הי"ד שנהרג ב'אסון הנגמ"ש וגופתו נמצאת בידי חמאס • יעלון הבטיח להורים: "אנחנו מחויבים להביא את אורון לקבר ישראל"
ט"ו אב התשע"ד / 11.08.2014 00:08

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון ביקר הערב (ראשון) בבית משפחתו של סמל-ראשון שאול אורון הי”ד, לוחם גולני שנהרג ב’אסון הנגמ”ש’ ביום השני ללחימה ברצועת עזה.

שאול נהרג יחד עם שישה מחבריו, אולם יום לאחר מכן הודיע דובר חמאס כי בידי הארגון חייל ישראלי ונקב בשמו של אורון.

בתום הליך זיהוי הגופות הקשה והמורכב גילו כי אכן גופתו חסרה והוא הוכרז על ידי הרב הצבאי, תא”ל רפי פרץ, חלל צה”ל שמקום קבורתו לא נודע.

במהלך הביקור בפוריה עילית – שם מתגוררת המשפחה, התחייב שר הביטחון בפני הני המשפחה כי יעשה הכל בכדי להביא את גופתו של אורון לקבר ישראל.

“אנחנו מחויבים להביא את אורון לקבר ישראל, לא ננוח ולא נשקוט עד שזה יקרה, ואנחנו עוסקים בכך ומחויבים לכך”, אמר יעלון. “ברור לנו שגופתו של אורון נמצאת בידי חמאס, ואנו עושים את כל המאמצים להשיבה. ראש הממשלה ואני פועלים ברמה המדינית כדי שזה יקרה”.

הוא הבטיח לעדכן את המשפחה בכל התפתחות אם תהיה, והוסיף כי דלתו תהיה פתוחה בפני המשפחה לכל שאלה.

משרד הביטחון ממסר כי “במהלך הביקור סיפרו ההורים, האחים ושאר בני המשפחה על חייו של אורון, על לימודיו, על תחביביו ועל אהבתו הגדולה לחבריו למחלקה בחטיבת גולני”.

בימים האחרונים פרסמו כלי תקשורת זרים ידיעות לפיהן הציעה ישראל 15 מחבלים שנשבו במבצע ומספר גופות מחבלים שנהרגו בצוק איתן, בתמורה לגופותיהם של אורון וגולדין הי”ד.

על פי אותו דיווח – בחמאס דחו את ההצעה, ובשיראל הבהירו כי לא ישלמו עבור הגופות במחבלים חיים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות