מנהלת לשכת אלקין הופתעה: “רק נתניהו” • יועצו: אני נשאר בליכוד

השר זאב אלקין שפרש מהליכוד ועבר לגדעון סער, הפתיע אמש לא רק את הציבור אלא גם את סביבתו הקרובה • מנהלת לשכתו: "קיבלתי את ההודעה על עזיבתו בדיוק כמו כל אחד ואחת מהתקשורת. החלטתי שדווקא בשעה הקשה הזאת לא עוזבים את הבית"
אריה ריבקינד
ט' טבת התשפ"א / 24.12.2020 10:18

פרישתו  של השר זאב אלקין מהליכוד למפלגתו של גדעון סער הפתיעה לא רק את הציבור, אלא גם את סביבתו הקרובה ביותר של השר הפורש.

סובלים מבעיה רפואית? מרגישים לבד? • ניתן להרוויח כסף מהמצב

הני קוכנר, עד אמש מנהלת לשכתו של אלקין, סיפרה בפוסט שפרסמה בחשבון הפייסבוק שלה כי התעדכנה על המהלך הדרמטי מכלי התקשורת – וקראה לעוקביה להצביע מח”ל עבור בנימין נתניהו.

“חברי וחברותי אני רק רוצה לעדכן שאני קיבלתי את ההודעה על עזיבתו של השר אלקין בדיוק כמו כל אחד ואחת מהתקשורת”, כתבה.

“החלטתי שדווקא בשעה הקשה הזאת לא עוזבים את הבית. אמונתי היא מאז ומתמיד זה ערכי תנועת הליכוד. הצטרפתי ללשכתו של השר בכדי לסייע לו בתפקידו ומתוך אמונה בערכי תנועת הליכוד.

“אני אמשיך בכל הכח לתמוך בבחירות הבאות בראש הממשלה בנימין נתניהו”. היא הוסיפה בקשה: “אבקש גם את תמיכתכם ובבחירות הקרובות רק פתק 1 בקלפי מחל”.

גם יועצו של אלקין, שמעון ביטון, הודיע כי הוא מסיים את תפקידו לצד אלקין: “מאז ולתמיד הליכוד היא ביתי”.

אביב איטח כתב אמש: “הערב הודעתי לזאב אלקין שלא אמשיך איתו למפלגה החדשה. הודיתי לו על האמון והמינוי כיועצו לשר להשכלה גבוהה.
“אמנם ממחר אני ללא עבודה, אך זו הזדמנות נהדרת לנוח כמה ימים ולהחליט על התפקיד הבא. הבית שלי והעתיד שלי הוא רק בליכוד. גם בתקופות טובות, וגם בתקופות מבחן מאתגרות.
“תודה גדולה לראש המטה רוני צוברי ולכל חברות וחבריי הנהדרים מהלשכה שאני משוכנע שנשמור על קשר גם בהמשך”.

‘פורום מלוכדים’ בליכוד פרסם אמש הודעה: “מאוכזבים מנטישת הליכוד על ידי השר המתפטר, זאב אלקין, שנתמך בעקביות במשך שנים על ידי הפורום.

“העזיבה הרועשת והפוגענית הזאת על רקע תיסכולים פוליטיים אישיים, אינה מבטאת מנהיגות אלא חולשה, והיא מהווה מעילה באמונם של תומכים פוליטיים רבים שנתנו לו את קולם. לא אמונה ואידיאולוגיה מנחים את המהלך אלא תיסכול ואופורטוניזם.

“אנחנו נשארים בליכוד וממשיכים להיאבק בתוכו על ערכי ארץ ישראל ובנינה”.

אמש הדהים השר אלקין את המערכת הפוליטית כשהודיע על עריקתו למפלגתו של גדעון סער ותקף בחריפות חסרת תקדים את ראש הממשלה נתניהו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות