בצלאל סמוטריץ’ הפסיד בהתערבות עם הח”כ של כחול לבן: מה קנה לו?

אבי כץ
|
ח' טבת התשפ"א / 23.12.2020 13:10
ח”כ בצלאל סמוטריץ’ הפסיד בהתערבות לח”כ רם שפע מכחול לבן – האם הכנסת תתפזר או לא? • לאחר שאמש בחצות הכנסת ה-23 התפזרה, הגיע הח”כ לחנות המשקאות על מנת לקיים את הבטחתו

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ מסיעת ימינה נכנס היום (רביעי) לחנות למשקאות חריפים על מנת לקנות לח”כ רם שפע מכחול לבן המתפוגגת  בקבוק וויסקי –  לאחר שהפסיד בהתערבות.

סובלים מבעיה רפואית? מרגישים לבד? • ניתן להרוויח כסף מהמצב

ההתערבות בין השניים הייתה האם מדינת ישראל תלך לבחירות, כאשר ח”כ סמוטריץ’ טען שלא תהיינה בחירות בסופו של דבר, וח”כ שפע טען שיהיו.

לאחר ההתערבות ח”כ סמוטריץ’ צייץ בחשבון הטוויטר שלו וחגג מוקדם מדי: “כשמידי פעם אני מעלה כאן תמונה עם ויסקי אתם יורדים עלי על הסטנדרט הנמוך. בקרוב זה הולך להשתנות. התערבתי עם אחד מחברי הכנסת החביבים של כחול לבן על בקבוק ברמה אחרת שגנץ מתקפל ואין בחירות… נראה שאני הולך לנצח. השאלה המטרידה כמובן היא איזה מערכי ומטרות הימין נתניהו ימכור כדי לשרוד”.

הבוקר, לאחר שאמש בחצות הכנסת ה-23 התפזרה, הגיע ח”כ סמוטריץ’ לחנות משקאות על מנת לקיים את הבטחתו.

”עוד כמה רגעים, כשאצא מהחנות הזו, תבינו למה ח”כ רם שפע ישן 6 שעות באוטו בחניון הכנסת ביום שני אחה”צ”, צייץ סמוטריץ.

לאחר שהעניק למנצח את בקבוק הוויסקי, צייץ: “הבחור בבידוד. באתי להתעניין בשלומו, לשאול אם הוא צריך שאוריד לו את הזבל או משהו, אבל בצניעות אופיינית לקיבוצניק הוא הסתפק בבקבוק גלנפידיך 15 שנה, במפגש מרתק עם ההורים המתוקים שלו, בשיח על ציונות וסיפורים על הקיבוץ, ואפילו מזכרת – צלחת שאייר סבא שלו”.