בלי תור, בלי תשלום: בבת-ים מבצעים יום בדיקות מותאם לחרדים

הבדיקות יערכו בהפרדה בין גברים ונשים, כאשר את הנשים יבדקו נשים בלבד וההפך • הבדיקות הן ללא תשלום, ללא הפניה וללא תור ויתקיימו ברחוב האדמו"ר מבאבוב, בין 16:00-20:00 • ומה מספר ישראל יום-טוב, תושב העיר? צפו
חרדים 10
ו' טבת התשפ"א / 21.12.2020 20:58

כחלק מהמאמצים העירוניים הגדולים לשמור על בת-ים ירוקה ולנצח את נגיף קורונה, העירייה תערוך מחר (שלישי) יום בדיקות קורונה מרוכז, מותאם לאוכלוסייה החרדית – במטרה להגדיל משמעותית את מספר הנבדקים בעיר.

במתחם הבדיקות הייעודי הבדיקות יערכו בהפרדה בין גברים ונשים, כאשר את הנשים יבדקו נשים בלבד וההפך. הבדיקות הן ללא תשלום, ללא הפניה וללא תור ויתקיימו ברחוב האדמו”ר מבאבוב, בין 16:00-20:00.

לצד זאת, עיריית בת ים מבצעת מהלכים רבים על מנת להרחיב את ההסברה בנושא ולהגיע לכל פלחי האוכלוסייה במטרה לשמור על בת-ים ירוקה ולקטוע את שרשראות ההדבקה.

כך, כחלק מקמפיין הסברה עירוני גדול ונרחב בנושא, השתתף ישראל יום-טוב, תושב העיר, בחור חרדי שסיפר את סיפורו בצל הנגיף והדבקת משפחתו.

מטרת הקמפיין היא העברת מסר לתושבים שהנגיף נמצא בסביבה המוכרת שלנו, זה קרוב, זה כאן, ולכן חובה עלינו לשמור על המשפחה הקרובה ועל הקהילה סביבנו.

מסר נוסף הוא שזה יכול לקרות לכל אחד, ואין חסינות, וזאת לצד שמירה על ההנחיות וחשיבות עריכת בדיקות.

ראש העיר, צביקה ברוט: “אנו מודים לכל מי שלקח חלק בקמפיין, ושיתף אותנו בסיפור האישי שלו. אנו נמצאים בעיצומו של מאבק כלל ארצי ועירוני בנגיף, ששינה לכולנו את אורח החיים וחייב אותנו להתנהג אחרת, לשמור על ריחוק ולהקפיד הקפדה יתרה על היגיינה. להסברה יש חלק משמעותי וחשוב במאבק הזה, והיא מצטרפת לכל שאר המהלכים בהם אנו נוקטים כחלק מהמאבק הכלל עירוני. הנגיף עדיין כאן ורק אם נקפיד על כל ההנחיות נוכל יחד לנצח את הנגיף”.

קרדיט סרטונים:
הפקה 361 מעלות
במאי – לירן סגל
צילום ועריכה – איציק מיזרוחין
מאפרת – אביבית זלוטוגורסקי
צילומי רחפן – מחלקת הביטחון ושירותי החירום

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות