נתניהו תקף: “גנץ גורר את המדינה לבחירות. אם יכפו, אנחנו ננצח”

לפני הפגישה עם ג'ארד קושנר פתח נתניהו בהצהרה פוליטית על רקע כישלון המגעים עם כחול לבן: "יש התעקשות לקיים 'ממשלה בתוך ממשלה' בניסיון כושל לקושש קולות למפלגה שלא בדיוק מצליחה בסקרים"
אריה ריבקינד
ו' טבת התשפ"א / 21.12.2020 19:15

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב (שני) הצהרה בפתח פגישתו עם יועצו וחתנו של הנשיא טראמפ ג’ארד קושנר – והתייחס למצב הפוליטי, אחרי שגנץ הציג חמש דרישות כדי למנוע בחירות, בהן השארת שר המשפטים בתפקידו ללא שינויים.

סובלים מבעיה רפואית? מרגישים לבד? • ניתן להרוויח כסף מהמצב

נתניהו האשים: “אנחנו עבדנו קשה מאוד למנוע בחירות מיותרות. הגענו לסיכומים עם כחול לבן ואני חושב שהם היו סיכומים טובים ומבטיחים. הם היו מאפשרים לנו להימנע מהבחירות האלה. לצערי, בגלל לחץ פנימי במפלגה שלו בני גנץ החליט לחזור בו והדבר הזה גורר את המדינה לבחירות מיותרות בעיצומו של משבר הקורונה”.

לדבריו, “ההתעקשות כאן היא לאפשר לניסנקורן לעשות מהפכה פקידותית-משפטית, שעומדת בניגוד להסכמים הקואליציוניים, וזה משהו שאנחנו לא יכולים לאפשר. לא יכולים לאפשר לגורמי השמאל לדרוס את הדמוקרטיה שלנו ברגל גסה”.

הוא הוסיף: “זה עצוב. במקום לאפשר ממשלה שעובדת בהרמוניה למען האזרחים, יש התעקשות לקיים ‘ממשלה בתוך ממשלה’ בניסיון כושל לקושש קולות למפלגה שלא בדיוק מצליחה בסקרים.

“אנחנו לא רוצים בחירות, לכן היינו מוכנים להצביע היום בכנסת על החוק שמונע את הבחירות האלה. אבל אם יכפו עלינו בחירות אנחנו ננצח כי כולם רואים את ההישגים שלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות