איך גילה חיים רמון שהברוטליות של השמאל עולה בענק על זו של הימין

חיים רמון, המייעץ בימים האחרונים לבני גנץ, במגעים מול הליכוד, ספג מתקפה ברוטלית: "אלפי בריונים ובוטים מארגון 'הדגלים השחורים' תקפו את הסלולר שלי. נאצות קללות איומים ואלימות מילולית מהסוג הגרוע ביותר"
אריה ריבקינד
ה' טבת התשפ"א / 20.12.2020 21:52

חיים רמון, שר המשפטים לשעבר ממפלגת העבודה וקדימה, שהעניק בימים האחרונים ייעוץ לשר הביטחון בני גנץ על רקע המגעים עם הליכוד, במטרה להגיע להסכם שימנע את פיזור הכנסת ויאפשר את תפקוד הממשלה – הגיב הערב (ראשון) לביקורת החריפה שנמתחה עליו מצד שמאל של המפה הפוליטית.

סובלים מבעיה רפואית? מרגישים לבד? • ניתן להרוויח כסף מהמצב

רמון כתב בחשבון הטוויטר שלו: ”יום משעשע עבר עלי. אלפי בריונים ובוטים מארגון ‘הדגלים השחורים’ תקפו את הסלולר שלי. נאצות קללות איומים ואלימות מילולית מהסוג הגרוע ביותר. כל זאת בשם ‘המאבק למען הדמוקרטיה’ כמובן”.

הוא הוסיף: ”כאחד שחווה התקפות אישיות גם מצד ימין, אני מודיע לכם, הברוטליות של השמאל עולה בהרבה על זו של הימין”.

ח”כ תהלה פרידמן מכחול לבן הביעה מורת רוח בקבוצה הסגורה של חברי הכנסת של הסיעה מהפקדת המשא ומתן על פתרון המשבר הקואליציוני מטעם כחול לבן בידיו של חיים רמון, שהורשע בעבר במעשה חמור.

“בהצלחה גדולה. שהקב”ה ייתן תבונה וכח לעשות את הדבר הנכון. חייבת לומר שכאב לי לגלות שאדם שהורשע בעברה מייצג אותי ואותנו במו”מ. נדבר מחר. שבוע טוב”, כתבה פרידמן.

אליה הצטרפה ח”כ מיקי חיימוביץ, שכתבה: “מצטרפת לתחושתה של תהילה. מצאנו לנתן אשל יריב הולם. שיהיה בהצלחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות