בכחול לבן מכחישים: “מלחמות פנימיות שמורות למפלגות אחרות”

על רקע הדיווחים על עימותים: בכירי כחול לבן - גנץ, אשכנזי וניסנקורן - פרסמו הודעה משותפת: "כל דיווח או ספין שמומצא על ידי בעלי אינטרסים, הוא על דעת המדווח בלבד. די לשקרים" • שר המשפטים: "לא הולך לשום מקום, מאמין שאצליח לשכנע את גנץ לצאת מהבור שטמן לו נתניהו"
אריה ריבקינד
ה' טבת התשפ"א / 20.12.2020 13:11

על רקע התסיסה בכחול לבן, פרסמו בצהרים (ראשון) יו”ר כחול לבן שר הביטחון בני גנץ, שר החוץ גבי אשכנזי ושר המשפטים אבי ניסנקורן  הודעה משותפת ובה הכחישו את המחלוקות ביניהם.

סובלים מבעיה רפואית? מרגישים לבד? • ניתן להרוויח כסף מהמצב

“השיח התקשורתי שקרי ולא מבטא את התנהלותה של כחול לבן. מלחמות פנימיות שמורות למפלגות אחרות, אצלנו פועלים יחד להשגת העקרונות של כחול לבן”, נאמר בהודעה.

“לא נתפשר על קיום ממשלה מתפקדת תוך שמירה על הדמוקרטיה ומנגנוני שלטון החוק, והבטחת תקציב מדינה שיטפל בקורונה הכלכלית. כל דיווח או ספין שמומצא על ידי בעלי אינטרסים, הוא על דעת המדווח בלבד. די לשקרים”, הוסיפו.

ב’כאן חדשות’ דווח, כי שר המשפטים אבי ניסנקורן לחברי מפלגתו: “אני לא הולך לשום מקום”. הוא הוסיף כי הוא מאמין שיצליח לשכנע את יו”ר המפלגה בני גנץ “לצאת מהבור שטמן לו נתניהו”.

בחדשות 12 דווח, כי שר בכחול לבן תקף את שר המשפטים ואמר: “אם הוא ימשיך להתנגד לעסקה משיקולי אגו, הוא יהיה אחראי לזה שאיילת שקד תהיה שרת המשפטים הבאה. אין כאן ויתורים משמעתיים על הסמכויות שלו והוא יהיה אחראי לכך שהולכים לבחירות”.

גורמים אחרים בכחול לבן הסבירו: “לא מובן למה צריך ללכת לבחירות על מינוי פרקליט מדינה שדיבר באופן מחפיץ לכפופות לו”.

מקורבי ניסנקורן הגיבו למתקפות: “דרישות הליכוד הזויות, מי שחושב שנסכים להפקיר את שלטון החוק – טועה. גם שר החוץ גבי אשכנזי לא מסכים לכל חלקי ההסכם המתגבש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כן, ושקרנים נמצאים בעיקר אצלכם!
    20/12/2020 16:51
    שאול א.
  1. זו המפלגה המיותרת ביותר שקמה אי פעם בישראל. שום דבר אינו מחבר את האנשים בה זולת שנאה לראש הממשלה. לא פלא שכחול לבן נראה בעיקר כמו שחור כהה.