יאיר נתניהו מאשים: ישראלים מתו בגלל ההחלטות של שאשא-ביטון

חרדים 10
|
ג' טבת התשפ"א / 18.12.2020 13:38
בנו של ראש הממשלה תקף בתכניתו ברדיו ‘גלי ישראל’ את מספר 2 של גדעון סער: “ההישג היחיד שלה הוא תרומה להעצמת הגל השני של הקורונה, זה ההישג היחיד שלה בכל החיים הציבוריים”

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, תקף היום (שישי), בתכניתו השבועית ברדיו גלי ישראל, את חברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון וטען כי ישראלים מתו בגלל ההחלטות שקיבלה כיו”ר ועדת הקורונה בכנסת.

אהרן מבית שמש מקבל כל חודש 6,400 שקלים בגלל דיכאון. אולי גם לך מגיע? 

נתניהו סיפר כי שאשא-ביטון נבחרה לכנסת דרך הליכוד רק בזכות ‘מעשה צדקה’, משום שההסכם בין הליכוד למשה כחלון ו’כולנו’ לא חייב את שיבוצה ברשימה.

יאיר אמר: “היא היתה מחויבת להיות לפי ההסכם בין כולנו לליכוד רק בכנסת הקודמת ולא הנוכחית, הליכוד בכלל לא היה מחויב להכניס אותה לרשימה, הכניסו אותה בגלל מעשה צדקה, כי ריחמו עליה, הכניסו אותה בלי סיבה, היא לא נכס אלקטוראלי ולא הוסיפה לליכוד יותר קולות, אני לא מאמין שהיא והמשפחה שלא הצביעו לליכוד”.

נתניהו הוסיף כי את ראשות ועדת הקורונה קיבלה ח”כ שאשא ביטון רק כי ריחמו עליה בליכוד: “שמו אותה כיושבת ראש כמעשה צדקה, למרות שלא היה לה שום מעמד ושום כוח פוליטי לא בתוך הליכוד ולא מחוץ לליכוד, אמרו ‘נו מסכנה היתה שרה אצל כחלון לא נעים לרדת מהמעמד של שרה שלא עשתה כלום בבינוי והשיכון, בואו ניתן לה שתרגיש טוב עם עצמה'”.

לדבריו, היא אשמה בהתעצמות הגל השני של הקורונה בישראל: ”ואז היא לקחה את התפקיד הזה ופשוט באופן הכי ציני על הדם של אזרחי ישראל, אנשים מתו בגלל ההחלטות הפופוליסטיות שלה, יש היום אנשים בקבר שמתו בגל השני. היה אמור להיות גל שני אבל היה יכול להיות X והיה יכול להיות X פחות Y.

”היא גרמה לזה שהגל השני היה גדול יותר, אם היא לא היתה דואגת ‘לפתוח לפתוח לפתוח את הכל’. אז ההישג היחיד שלה הוא תרומה להעצמת הגל השני של הקורונה, זה ההישג היחיד שלה בכל החיים הציבוריים”.