בליכוד מנסים: ממשלה צרה עם בנט ופורשים מכחול לבן; אבל בנט סירב

נתניהו הציע לימינה להצטרף לממשלה צרה ולקבל שלושה תיקים בכירים - בתקווה שיהיו 61 אצבעות שיסכימו להקים ממשלה כזו • בנט: נתניהו מחפש ממשלת קומבינה עם מנסור עבאס • בליכוד פנו גם לח"כים בכחול לבן - אך ללא הצלחה
חרדים 10
ב' טבת התשפ"א / 17.12.2020 21:15

יו”ר ימינה נפתלי בנט דחה על הסף את הצעת הליכוד להיכנס לממשלה תמורת תיק הביטחון ועוד שני תיקים בכירים.

אהרן מבית שמש מקבל כל חודש 6,400 שקלים בגלל דיכאון. אולי גם לך מגיע? 

לפי הדיווח, ראש הממשלה פנה אל בנט בניסיון להקים ממשלת ימין צרה שתישען על 61 חברי כנסת. בליכוד האמינו כי אם ‘ימינה’ תסכים להצטרף לממשלה כזו יימצאו יתר האצבעות שיאפשרו הרכבת ממשלת ימין בכנסת הנוכחית.

לפי דיוח בחדשות 12, גורמים המקורבים לנתניהו וביניהם נתן אשל, פנו לשרים וח”כים בכחול לבן בהצעה לפיצול המפלגה והישארותם בממשלה.

ב’ימינה’ הגיבו: “במקום לדאוג למובטלים ולפרנסה, נתניהו מחפש ממשלת קומבינה עם מנסור עבאס. נתניהו עסוק בפוליטיקה במקום בטיפול בבעיות של ישראל פנימה לכן צריך בחירות בזק, ואנחנו נביא הנהגה חדשה לישראל”.

יו”ר ימינה התייחס ביממה האחרונה לירידה של המפלגה בסקרים, ובהודעה ששלח לפעילים מובילים במפלגה, אמר: “לא צריך להיכנס לדיכאון… בטווח הארוך, אנחנו נגיע למנהיגות ואנו פועלים למען הדבר הזה”. בנט ציין: “אנחנו בסבירות לא מבוטלת בפתח של מערכת בחירות”, אך סייג את דבריו, והוסיף: “כן או לא, נדע בימים הקרובים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות