מו”מ למניעת בחירות? הליכוד: ‘פייק ניוז’ • גורם בכחול לבן: יש מגעים

גורם בכחול לבן טוען כי במסגרת המגעים הוסכם כי תתקיים רוטציה, גם אם לא במועד שהוסכם עליו בהקמת הממשלה, וניסנקורן יישאר במשפטים • סמוטריץ: "התערבתי עם אחד מחברי הכנסת החביבים של כחול לבן על בקבוק ויסקי שגנץ מתקפל ואין בחירות... נראה שאני הולך לנצח"
אריה ריבקינד
ב' טבת התשפ"א / 17.12.2020 20:12

חמישה ימים לפני פיזור הכנסת: התקדמות דרמטית במגעים בין הליכוד לכחול לבן בנסיון למנוע את הקדמת הבחירות?ל

אהרן מבית שמש מקבל כל חודש 6,400 שקלים בגלל דיכאון. אולי גם לך מגיע? 

לפי דיווח בחדשות 13, מקור בכחול לבן אומר כי במהלך המו”מ הקדחתני המתנהל בין המפלגות, “גנץ הצליח להבטיח קיום רוטציה ואת המשך כהונת ניסנקורן כשר משפטים. אבי שמר על שלטון החוק בישראל יותר מכל מבקרי כחול לבן”.

עם זאת, עדיין לא ברור אם הרוטציה תתקיים במועד שהוסכם עליו עם הקמת הממשלה.

בשלב זה המו”מ בין הצדדים טרם הושלם, כך שמצד אחד הוא עדיין יכול להתפוצץ.

מהליכוד נמסר בתגובה לפרסום בערוץ 13: “פייק ניוז”.

גורם בכחול לבן צינן את ההתלהבות ואמר כי כי המפלגה לא תסכים לשום פשרה עם הליכוד, אלא בתנאי שיהיה תקציב 2021 והוא יפסיק להוות איום לנקודת יציאה ופירוק הממשלה.

יובל קרני, הכתב הפוליטי של ‘ידיעות אחרונות’ צייץ: “לידיעת בני גנץ תתחיל לספור אצבעות. אם אתה הולך לפשרה – חלק מחברי סיעתך לא איתך”. הוא הוסיף: “תובנה שלי – אם גנץ מגיע לפשרה שאין בה אישור תקציב 2021 וביטול תחנת היציאה של נתניהו מהסכם הרוטציה גבי אשכנזי בחוץ”. .

ח”כ בצלאל סמוטריץ צייץ: “כשמידי פעם אני מעלה כאן תמונה עם ויסקי אתם יורדים עלי על הסטנדרט הנמוך. בקרוב זה הולך להשתנות! התערבתי עם אחד מחברי הכנסת החביבים של כחול לבן על בקבוק ברמה אחרת שגנץ מתקפל ואין בחירות… נראה שאני הולך לנצח.

“השאלה המטרידה כמובן היא איזה מערכי ומטרות הימין נתניהו ימכור כדי לשרוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות